"נתניה נראית לי המקום הנכון"
ספסל ,14/06/2011

אחרי עונה נהדרת למרות כל הקשיים בהפועל חולון, עובר דני פרנקו לברק נתניה, שם יחליף את אריק אלפסי שנפרד מהמועדון אחרי שלוש שנים יפות.

קבוצת ברק נתניה הודיעה כי הגיעה לסיכום עם המאמן דני פרנקו לגבי העונה הקרובה. פרנקו יחליף את אריק אלפסי שאימן את הקבוצה בשלוש השנים האחרונות. בנתניה מבקשים להודות לאלפסי על תרומתו לקבוצה.

פרנקו (38) אימן שנים רבות במחלקת הנוער של הפועל ת"א, ובקבוצות הבוגרים של גליל עליון, עירוני רמת גן, גלבוע/עפולה והפועל חולון. את הפועל חולון הוביל בעונת 08/09 לזכיה בגביע המדינה ובעונה החולפת אף הצליח להתברג עמה לפלייאוף העליון בתום עונה רצופת קשיים. פרנקו יחל בנתניה את העונה השישית שלו כמאמן בליגת לוטו.

"היו לי שנתיים מופלאות בחולון שבהן חוויתי אתגרים רבים, עליות ומורדות ובסה"כ מאד נהניתי", אמר פרנקו, "אני מודה להנהלות שעבדתי תחתן שאצלן תמיד מצאתי אוזן קשבת ונכונות לעזור. אני מודה לתומכים למיניהם שתמכו בכל דרכי התמיכה הקיימות, מרגשית ועד חומרית שנתנו ידם למפעל הכ"כ חשוב הזה שנקרא הפועל חולון, שגם כילד היתה לי הזכות ליהנות משרותיו.

"מעל לכל אני מודה לקהל הנפלא שגורם לקבוצה להיות תמיד גדולה מסך כל חלקיה, והופך כל משחק בכל אולם בארץ לחוויה. תמה תקופה יפה שלי בחולון וככל איש מקצוע אני מחפש אתגרים חדשים. ברק נתניה נראית כמקום הנכון לאתגר חדש ומעניין. אני מודה לכל הגורמים בברק נתניה שנותנים בי אמון כשותף לדרך שנתווה יחד".

היום קיימה הנהלת הקבוצה מנתניה פגישה עם מנכ"ל העירייה, בה הוסכם על תיקצוב הקבוצה לעונה הקרובה ועל תמיכתה המלאה של ראש העיר.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();