"השאיפה היא להיכנס לפלייאוף העליון"
ספסל ,06/06/2011

יניב מזרחי, יו"ר עירוני נס ציונה, העולה החדשה לליגה הלאומית, יודע בדיוק לאן הוא וקבוצתו רוצים להגיע, חושב על מחלקת הנוער וסומך על המאמן, נדב זילברשטיין, והסנטר, רז זהביאן שיובילו את המועדון.

---מאת ישראל סרנגה---

האליפות הכתומה בארון התארים, השחקנים בעיצומה של הפגרה והחשוב מכולם החיבור החוזר בין הקהל למועדון – כעת, חודש אחרי החגיגה הנס ציונית, יניב מזרחי יו"ר עירוני נס ציונה מעניק ראיון בלעדי לאתר ספסל בו מסכם את העונה, עושה סדר בעניינים ומפרגן למחלקת הנוער.

חגיגת העלייה הקטנה של עירוני נס ציונה נערכה הפעם במתכונת מצומצמת, זאת משום שהעלייה לליגה הלאומית לראשונה נעשתה עוד לפני שנתיים, בה הקבוצה שיחקה שנה אחת בלבד וירדה חזרה לארצית בעקבות חוסר העמדת תקציב ראוי.

יניב, סכם את העונה האחרונה מהצד שלך

"העונה האחרונה הייתה מאוד מאתגרת ומעניינת, בשלב מסוים מצאנו את עצמנו במצב כמעט בלתי אפשרי לעלייה בפיגור של שני משחקים חשובים אחרי מכבי שוהם. למרות היכולת הירודה בה מצאנו את עצמנו באמצע העונה הוכחנו אורך רוח והתנהלות מצוינת מה שהביא את השחקנים להתעלות על עצמם ולתת תצוגות תכלית ונתן לנו בסופו של דבר את הכרטיס לליגה הלאומית".

איך ההרגשה לחזור אל הליגה הלאומית?

"החוויה לחזור לליגה השנייה היא נהדרת בעיקר בשביל כל מחלקת הנוער הכישרונית והנפלאה שלנו שלא פספסו משחק כל העונה ותמכו בקבוצה הבוגרת, מה שאומר שבעתיד תהיה להם קבוצה בוגרת חזקה שתתמודד בצורה ראויה בליגה הלאומית שיוכלו לשאוף להגיע אליה".

מהו הדבר החיובי שאתה לוקח מעונה הזו?

הדבר החיובי ביותר שאני לוקח מהעונה הזו הוא ללא ספק החיבור של הקהל הנהדר למועדון והחיבור של המועדון לקהילה. מהבחינה הזו הייתה קפיצת מדרגה גדולה ואנחנו בצוות האגודה מרגישים רוח גבית חזקה מאד מהקהילה הכתומה בעיר מה שגורם לנו לרצות ולשאוף להביא עוד ועוד הישגים לעיר".

היה משחק שאכזב אותך במיוחד?

"המשחק המאכזב ביותר ללא ספק היה נגד מכבי שדרות, כאשר ההפסד בבית מקשה עליי לתאר את המצב המנטאלי הרע מאוד בו הקבוצה הייתה שרויה, אבל אני שמח ומעודד מכך שהצלחנו לצאת ולהתאושש מזה".

מהם הציפיות לעונה הבאה?

"הציפיות לעונה הבאה הם קודם כל לבנות קבוצה חזקה שתתמודד בצורה טובה בליגה הלאומית כשהשאיפה שלנו היא להיכנס לפלייאוף העליון ויחד עם זה להציג כדורסל אטרקטיבי ומהנה. דבר נוסף ששמנו עליו דגש הוא בתחום השיווק כאשר האתגר הבא שלנו הוא למלא את היכל הספורט בנס ציונה בימי שלישי במשחקי הקבוצה".

מה קורה מבחינה מקצועית? ישנו רכש?

"כרגע אנחנו לא מסתכלים על הפן המקצועי, אנחנו מתעסקים יותר בצד הארגוני הכולל את כל מה שסובב את הקבוצה, אנחנו בחיפוש אחר מנהל אגודה נוסף ואיתור דירות לשחקנים הזרים שצפויים לנחות כאן ממש בקרוב. מבחינה מקצועית ביצענו שני החתמות בהם הארכנו את חוזיהם של נדב זילברשטיין שימשיך לעונה נוספת כמאמן הקבוצה והסנטר רז זהביאן".








כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();