רוטציה גרינבוים - גנדל
שגיא ניר ,28/01/2005

בשבוע מופלא של שני הישראלים הצעירים, הדבר ההנכון לעשות הוא לתת את הקרדיט לשניהם. אז זה מה שעשיתי. גרי גנדל ואיתי גרינבוים, יחד, כוכבי המחזור ה- 13.
ביום ראשון – טור מיוחד של "על הקווים" לקראת משחק העונה, עירוני רמת גן – מ.ס. רמת אפעל


לפעמים, אדם ניצב בפני החלטות שממש קשה לדעת איך בכלל להתחיל ולהתייחס אליהן. בסוף השבוע הזה, הבחירה של כוכב המחזור נעצרת על קו הגמר. אז עם פחות מלודרמה, אבל המון פרגון, תואר כוכב המחזור ה-13 של הליגה הלאומית ב"ספסל" מוענק לאיתי גרינבוים וגרי גנדל.
איתי גרינבוים, הגארד הצעיר של רמת אפעל, עוד לא בן 20, זרח ביום שלישי בהצגה השבועית של קבוצתו. איתי קלע 25 נקודות, אבל יותר מכך, הציג נחישות ואגרסיביות בחדירות לסל, אופנסיב רבאונד ואפילו סחיטת עברת תוקף.

"ספסל" סימן עוד בתחילת העונה את גרינבוים כדבר הבא בליגה, והשחקן אפילו זכה בתואר השחקן המתקדם של הסיבוב הראשון. רק שימשיך לעבוד קשה.

גרי גנדל, הפורוורד בן ה- 24 של אליצור רמלה, כלל לא שיחק כדורסל בעונה שעברה. את העונה הזו הוא פתח בקצה הספסל בליגה של יום ראשון, עד שעשה את ההחלטה הנכונה מבחינתו והצטרף לרמלה בלאומית.

גנדל ממשיך להשתפר ולהפוך למשמעותי יותר ככל שעוברים הימים, ונותן למאמנו, אילן פרג', אפשרות לשחק איתו בעמדות 3,4 ואפילו 5 עם יש בכך צורך. השחקן שיפר מאוד את הקליעה שלו מבחוץ, והוא מציג קליעת ניתור טובה ומשחק פוסט אפ מצויין. השבועיים האחרונים היו נפלאים עבור גנדל, ו-33 הנקודות שקלע בניצחון על ירכא, מקנים גם לו את תואר כוכב המחזור.


ביום ראשון – טור מיוחד של "על הקווים" לקראת משחק העונה, עירוני רמת גן – מ.ס. רמת אפעל

עד אז, אתם מוזמנים לדסקס בפרום "ספסל"

או לשלוח מייל לעורך הלאומית








כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();