אברהמי לא ימשיך בהפועל ת"א
ברק חקלאי ,22/05/2011

המאמן שלא הצליח להעפיל עם האדומים לליגת לוטו יסיים את דרכו. בורסת השמות החלה לעבוד שעות נוספות כשהמועמדים המובילים לקבל את הג'וב הם ארז אדלשטיין ועמי נאווי. ההנהלה מהדר יוסף התכנסה השבוע בנוגע לפנייה של המנהלת ותוציא הודעה מסודרת לגבי החלטתה בימים הקרובים.

חוסר ההצלחה של הפועל ת"א להעפיל לליגת לוטו גובה קורבן ראשון. שרון אברהמי שהחל את העונה עם ציפיות רבות לזכייה באליפות הלאומית לאחר שקבוצת האוהדים הרכיבה סגל מרשים מאוד הכלל את מתן נאור, ירון להט ושני הזרים המצטיינים בשנתיים האחרונות בליגה השנייה, ברייאן אוסברי ואדריאן אוטר.

בימים שלאחר הסוויפ, 3-0, למ.כ הבקעה בסדרת גמר הפלייאוף החליטו בקבוצה כי המאמן לא ימשיך לעונה נוספת על הקווים בהדר יוסף והם יחפשו אחר מועמדים מתאימים לאחר שיחליטו באיזה ליגה הם ישחקו. בשבוע הבא צריכים קברניטי המועדון לדבר עם המאמן הצפוני על העניין ולבשר לו על החלטתה.

אברהמי שהעלה בעונה שעברה את הפועל מהליגה הארצית ובנוסף זכה בגביע האיגוד עימה מחכה להצעות מליגת לוטו כששמו כבר הוזכר כמועמד לגיטימי לעירוני קריית אתא שהעפילה לליגה השנייה, במידה ושי מיניסטר, מאמנה הנוכחי, לא ימשיך בתפקיד.

בורסת השמות לגבי מחליפו של אברהמי כבר בוחשת כאשר המועמד המוביל (תלוי באיזו ליגה תשחק הקבוצה) הוא ארז אדלשטיין. במקביל שמו של עמי נאווי הוזכר כמועמד.

יו"ר המנהלת, אבנר קופל, התייחס לאחרונה לכוונותיו להגדלת ליגת לוטו והכנסת הפועל ת"א לתוכה ולכולם ברור שהכדור כרגע נמצא בידיים של ההנהלה האדומה. לפחות מבחינת האוהדים העניין די ברור והם לא היו מעוניינים לעלות "שלא כצדק" לליגה הראשונה שכן אין פה ערך ספורטיבי.

מנהלה המקצועי של הפועל, אורי שלף, התייחס גם לעניינו של אברהמי וכן לפנייה מהמנהלת: "עוד לא הייתה ישיבת הנהלה בנוגע למאמן לעונה הבאה, נכון לעכשיו לא התקבלה אף החלטה. לגבי הפנייה ממנהלת הליגה, ישבנו על ההצעה ונוציא הודעה מסודרת על החלטתנו בימים הקרובים".


אברהמי. בעונה הבאה הוא לא יהיה בהדר יוסף









כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();