באדיבות מערך הדוברות של איגוד הכדורסל



"המטרה שלנו ברורה וקשה - חזרה לדרג א'"
ספסל ,21/05/2011

גיא גודס, מאמנה של נבחרת העתודה, התייחס היום (ש') להכנות לקראת אליפות אירופה שתיערך בבוסניה החל מה-15/07 שם תפגוש את איסלנד, בלגיה, בלארוס והמארחת.

לאחר האכזבה בקיץ שעבר מחוסר ההצלחה להעפיל לדרג' א' באירופה באיגוד הכדורסל עשו חריש עמוק והחליפו את כל הצוות המקצועי של נבחרת העתודה. הצוות שכלל את יעקב ג'ינו ואורן אהרוני הוחלף בגיא גודס, עוזר המאמן הראשון במכבי ת"א, והוד בן הרצל, מאמנה של הפועל כפ"ס/כוכב יאיר מהליגה הלאומית.

לאליפות שתחל ב-15/07 בסרייבו שבבוסניה ותימשך כ-10 ימים, הוגרלה ישראל לשחק בבית אחד מול המארחת, איסלנד, בלגיה ובלארוס. עוד לפני כן, ב-24/06, תצא הנבחרת לשישה משחקי אימון מול שלוש מדינות אירופאיות – קרואטיה, סרביה ומונטנגרו.

היום (ש') ערכה הנבחרת אימון בו השתתפו כ-18 שחקנים משתי הליגות הראשונות המרכיבים יחד את הסגל הרחב. עם השמות הבולטים שעלו על הפרקט של הדר יוסף ניתן למצוא את פרויקט מכבי ת"א ביקנעם/מגידו – נמרוד טישמן, כרמל בוכמן, תומר בר אבן ויונתן שטרקמן. שחקנים נוספים שלקחו חלק באימון הם בר טימור, דניאל תמיר, אסף אוחנה, גיא לביא ושון לבנובסקי.

גודס התייחס למטרות של נבחרתו ולאור ניסיון העבר המר הוא יודע שקל זה לא הולך להיות: "מחודש ינואר התחלנו לעבוד עם הנבחרת פעם בשבוע כשהמטרה ברורה וקשה – לחזור לדרג א' של אירופה. כידוע לרדת דרג תמיד יותר קל מאשר לעלות".

המאמן המשיך ופירט על סגל השחקנים הקיים: "יש לנו נבחרת אולי לא הכי כישרונית שהייתה אך זו נבחרת עם הרבה לב שתיתן את כל כולה במשחק כדי לנצח כשכאמור המטרה הסופית היא לעלות לדרג א'. מתחילת חודש יוני תחל הנבחרת לעבוד במודל של קבוצת ליגת על – שני אימונים ביום שיהיו אינטנסיביים ורציניים. כל האמצעים עומדים לרשותנו כדי לעלות יחד עם 12 השחקנים המובילים שייצאו לאליפות".

אורח באימון היה שי שני, יו"ר האיגוד ששוחח עם השחקנים ולאחר מכן התייחס לסיכויים: "מבחינתנו זו הנבחרת הבכירה ביותר לאחר הבוגרת. הצבנו יעד מאוד גבוה וזה לסיים באחד משני המקומות הראשונים באליפות כדי לחזור בשנה הבאה לדרג א'. היעד קשה, אך באיגוד הכדורסל סומכים על השחקנים והצוות המקצועי שיעשו את המקסימום כדי לעמוד במשימה".








כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();