שארפ, איש הקלאץ'



נזקקו לשארפ בסיום
ארז מיכאלי ,28/01/2005

מכבי ת"א נקלעה למשחק קשה מול א.א.ק אתונה ולא היה חסר הרבה לסנסציה בהיכל נוקיה. שלשה של דרק שארפ לקראת הסיום הצילה את מכבי ממבוכה גדולה.

לחצו כאן לטבלת הבית של מכבי

מכבי תל-אביב 93 - א.א.ק אתונה 92

מכבי דווקא פתחה את המשחק בצורה טיפוסית, עם האלי-הופ של פארקר, סל ועבירה של וויצ'יץ' וגג של פארקר על זיסיס. לוליס וביילי צברו שתי עבירות כ"א שלוש דקות מתחילת המשחק. שאראס העלה ל14-5, 6:30 ונראה היה שמכבי בורחת ליוונים שהגיעו ללא חאציס הפצוע. לוליס וביילי החלו נוגסים בפער ומנגד מכבי הציגה משחק מפוזר שכלל איבודים רבים, במיוחד בנסיונות הכנסת הכדור לגבוהים. הבלבול בהתקפה הצהובה יחד עם התעוררותו של אנטיץ' סיימו את הרבע בתוצאה 22-28 למכבי.

את הרבע השני פתחה מכבי עם האלי-הופ של באסטון. תומאס נכנס למשחק ושני אסיסטים שלו יחד עם שלשה של שארפ העלו את מכבי ל 31-38, חמש וחצי דקות למחצית. אנטיץ' ביצע את השלישית על וויצ'יץ' ומיד הוחלף ע"י בורוסיס. גג אדיר של פארקר על קוס החל דקות ארוכות בהן הוא ניהל כמעט לבדו את מכבי. היוונים מצדם לקחו את מה שמכבי נתנה והכוונה היא זריקות חופשיות משלוש. מכבי נקלעה לדקות רעות. קומאטוס התקשה להוציא כדור מתחת לסל ( הוא והישראלים לא תרמו דבר למשחק ), שאראס לקח זריקה פרועה לשלוש ומנגד היוונים שיחקו בסבלנות וחיפשו את הזריקה החופשית. ציאראס בדקות טובות צימק את התוצאה ושלח את הקבוצות לשתות תה כשעל הלוח 48-49 למכבי.

את הרבע השלישי פתחה מכבי,איך לא, בהטבעה של באסטון. ציאראס המשיך את היכולת הטובה מהמחצית הראשונה. אתונה פתחה יתרון 51-57, 6:10 לסוף הרבע והקהל החל דוחף את הקבוצה. באסטון בהטבעה אחורית ושארפ בשלשה משווים ( 62 ). ההיכל על הרגליים. זיסיס מבצע בלתי ספורטיבית על שאראס. באסטון בעבירה הטיפשית התורנית ( תוך כדי מאבק אבוד על ריב' התקפה ) מבצע שלשית ויורד לנוח דקות ארוכות. תומאס בשתיים מהקו, זיסיס לשלוש ותומאס עם הטבעת באזר סוגרים שוויון 69 בסיום הרבע.

תומאס העלה מהקו ל 69-70 והקבוצות נתקעו על התוצאה תוך שההגנות הפכו אגרסיביות. לוליס מבצע רביעית על וויצ'יץ' וגרשון עט על השופטים כדי שיאשרו את הסל. שאראס, ביום לא הכי מוצלח, קובר שלשה חשובה ומעלה את מכבי ל 69-73, שבע וחצי דקות לסיום. מכבי הלכה בעיקר פנימה והיוונים שיחקו התקפות ארוכות. מכבי עלתה ל 79-85 עם באסטון ותומאס, 2:55. שחקנים החלו משתטחים על הפרקט, ספסלים הפכו עצבניים ושלשה של ביילי צימקה ל 87-89, דקה וחצי לסיום. תומאס במהלך גדול חטף כדור ואחר-כך סחט מציאראס את הרביעית אך השאיר את המתח עם שתי החטאות עונשין. אתונה החטיאה ושארפ, מי אם לא הוא, קלע שלשה והעלה את מכבי ל 7-92, 17 שנ' לסיום. פארקר עוד דייק בזריקת עונשין אחרי סל יווני, נקודה יקרה שכן כל שנותר לניצביץ' בסיום זה לצמק מהקו ( לאחר סל ועבירה של תומאס ) ולחתום 92-93 למכבי.



- לתל-אביב:
אנתוני פארקר 23 נק', 7 רב', 5 אס', 3 חסימות
מייסיאו באסטון 19 נק',
ניקולה וויציץ' 15 נק',
שרונאס יסיקבצ'יוס 15 נק'
דרק שארפ 11 נק'
דיון תומאס 7 נק'
יניב גרין 3 נק'
כן שיחקו טל בורשטיין, יותם הלפרין ונסטוראס קומאטוס







כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();