פישר. סיים את דרכו בישראל



אל פישר הושעה מר"ג וככל הנראה סיים את דרכו
ברק חקלאי ,31/03/2011

לאחר דין ודברים עם יו"ר הקבוצה, בני ברנר, בסיום משחק ההפסד לכפ"ס/כוכב יאיר, החליטה הנהלת המועדון להפסיק נכון לעכשיו את פעילותו של האמריקאי עד להודעה חדשה. "השחקן אמר כמה דברים בלהט לאחר המשחק, יעשה עימו בירור ויוחלט על המשך דרכו בקבוצה" כך אמר סוכנו רוני לופו.

הבקעה גברה על רמלה במשחק הדחוי מהמחזור ה-25


הבלאגן בעירוני ר"ג ממשיך לחגוג. לאחר ההפסד להפועל כפ"ס/כוכב יאיר ביום שלישי האחרון במסגרת המחזור ה-25 התפטר כזכור מאמן הקבוצה, רובי בלינקו, שהתמנה רק חודש ושבוע לפני כן. במהלך ההפסד לשרונים, ר"ג כבר הוליכה במחצית ב-12 הפרש, אך חצי שני חלש מאוד סידר לכפ"ס ניצחון באותו הפרש בו סיימו האורחים את 20 הדק' הראשונות (12).

לאחר ההפסד שוחחו ביניהם אל פישר (24, 1.83) ויו"ר הקבוצה, בני ברנר, והשיחה עלתה לטונים גבוהים. בעקבות כך החליטו בהנהלת ר"ג להשעות את השחקן עד להודעה חדשה והוא ככל הנראה בדרכו הביתה. מקורבים לקבוצה מוסרים כי האמריקאי שיחק ללא חשק מול כפ"ס (4 נק' ו-3 אב' ב-18 דק') ובכלל בשבועות האחרונים מראה סימנים של שובע ורצון לעזוב. בנוסף מדברים גם על בעיות חברתיות עם שחקנים שונים בקבוצה. "הייתה תקרית ביני לבין אל פישר בסיום המשחק שלאחריה הוחלט להשעותו מהקבוצה והוא ככל הנראה לא יישאר בר"ג". כך אמר היום (ה') בני ברנר.

סוכנו, רוני לופו, לא מסכים עם הקביעה: "לאחר ההפסד לכפ"ס היה כעס של השחקן לגבי מיעוט הדק' שלו וזו לאור היכולת הטובה אותה הוא מציג מהרגע שהצטרף לר"ג. יעשה בירור עם הנהלת הקבוצה אשר תחליט לגבי המשך דרכו".

גם בהפועל בארי בה החל את העונה דיברו על בעיות דומות עם השחקן. רק להזכיר בקיץ האחרון קבוצות רבות מהלאומית רדפו אחרי פישר על מנת שיגיע לחזקן. במהלך העונה ובחלק מהמשחקים אכן ניתן היה לראות את איכותו כשהוא מסיים פעמים רבות עם מעל 20 נק' בטור הנק' וגם מחלק לא מעט אסיסטים. אבל ככל הנראה, מבחינה חברתית החיסרון עלה על היתרון. את 11 משחקיו בר"ג סיים בממוצע של 18.8 נק' ו-4.7 אס' ב-31 דק'.

לאחר התפטרותו של בלינקו מי שככל הנראה ייקח את המושכות הוא עוזר המאמן, אדיר עמר, שנמצא במערכת זו השנה השנייה ברציפות וינהל כבר ביום שלישי הקרוב את משחקה של הקבוצה ב"בור" בבארי מול עוד אחד שהספיק לאמן בזיסמן השנה, ויקטור סקורניק.

יש לזכור שבר"ג זו לו הפעם הראשונה בה עוזר מאמן מקבל את המושכות במהלך העונה וקדמו לאמר דני פרנקו, עמיר עוזי ויניב בורגר.








כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();