בית הדין קבע: אוטר לא יוחלף
ספסל ,15/03/2011

בלעדי: בית הדין העליון של איגוד הכדורסל דחה סופית את ערעורה של הפועל תל אביב בנוגע להחלפתו של שחקנה הזר אדריאן אוטר. מספר רגעים לפני כן, אישר אותו מוסד משפטי להפועל כפ"ס/כוכב יאיר לרשום את הומני סמית' (27, 1.91) במקומו של סאני איברהים בטענה כי שחרורו הבינ"ל התעכב באוקראינה בעקבות חג לאומי.

הפועל תל אביב הגיעה הערב (ג') לבית הדין העליון של איגוד הכדורסל על מנת לערער על פסיקת היועץ המשפטי עו"ד שוקי קרמר כי אינה תוכל להחליף את שחקנה הזר אדריאן אוטר שנפצע וככל הנראה סיים את העונה. לאחר דיון ממושך בבית הדין העליון של האיגוד החליטו הדיינים לדחות את הערער ובכך למעשה קבעו כי מוליכת הטבלה תאלץ להסתדר עם זר אחד בלבד עד לסיום העונה הסדירה וסדרות הפלייאוף.

בהפועל כואבים על ההחלטה וינסו להכשיר את אוטר בהקדם האפשרי אם כי הסיכויים לכך קלושים ביותר. כדי להציל את העונה ולהגשים את חלום העלייה לליגת העל תצטרך הנהלת הקבוצה לחשוב איך הם יוצאים מהמכה שפקדה אותם והפכה שוב את הליגה הלאומית למותחת מאיי פעם.

תגובתו של אורי שלף, מנהלה המקצועי של הקבוצה: "פסיקת בית הדין העליון של איגוד הכדורסל איננה הגיונית. איך מאשרים להפועל כפ"ס כן להחליף זר ולנו לא. אם היו דוחים את הערער לשתי הקבוצות לא הייתי מתלונן ואולי אף הייתי מבין את ההחלטה, אבל ברגע שאתה מאשר לקבוצה אחת כן ולשנייה לא יש פה משהו לא הגיוני. אנחנו עדיין לא ויתרנו בנושא ולא נהסס לפנות לערכאות גבוהות יותר בקרוב, לאחר שנלמד טוב יותר את הדברים ואת האפשרויות העומדות בפנינו".

כאמור מספר דק' קודם לכן דן בית הדין בערער שהגישה קבוצת הפועל כפ"ס/כוכב יאיר בנוגע להחתמתו של הומני סמית' (27, 1.91) שחתם על חוזה בקבוצה יום לפני תום מועד העברות, אך בשל חג באוקראינה בה שיחק בתחילת העונה לא ניתן היה לקבל את שחרורו הבינלאומי ולכן הוא לא נרשם במשרדי איגוד הכדורסל. הדיינים החליטו כי בעניין של כפ"ס יש לקבל את הערעור והשחקן צפוי לשחק כבר היום (ג') מול אליצור יבנה במסגרת המחזור ה-23 בלאומית.


סמית' יוכל לתרום לכפ"ס כבר היום מול יבנה







כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();