האדומים לא יוכלו להחליף את אוטר
ברק חקלאי ,09/03/2011

היועץ המשפטי של איגוד הכדורסל, עו"ד שוקי קרמר, דחה את בקשתה של הפועל ת"א להחלפתו של הג'מייקני בעקבות פציעתו בזר אחר. מוליכת הטבלה תפנה ככל הנראה לבית הדין העליון בבקשה לשנות את ההחלטה. אורי שלף: "זה היה די צפוי ואמרו לנו מראש להכין כבר ערעור". גם הפועל כפ"ס/כוכב יאיר שהחתימה את הומני סמית' (27, 2.01) אחרי הזמן קיבלה תשובה שלילית.

אם לא מספיק שהפועל ת"א הפסידה אתמול (ג') במשחק העונה למ.כ הבקעה (103-105 לאחר הארכה) והזר המצטיין שלה, אדריאן אוטר (26, 2.00) שבר את ידו וגמר את העונה, הרי שהיום קיבלה הקבוצה תשובה שלילית מהיועץ המשפטי של איגוד הכדורסל, עו"ד שוקי קרמר, לגבי בקשתה המיוחדת להחלפתו של אוטר בזר אחר.

כזכור מועד העברות לשחקנים זרים בליגה הלאומית תם אתמול בשעה 16:00. בעבר אפשר איגוד הכדורסל החלפה של זרים במידה ותמה מכסת העברות המותרת לקבוצה והפציעה של השחקן אכן חמורה ובמקביל לכך שההעברה הזו תתבצע לפני סיום המועד. הבקשה של האדומים הינה חריגה מכיוון שאוטר נפצע אך מועד הפציעה היה לאחר תום מועד ההעברות.

אורי שלף, מנהלה המקצועי של הפועל ת"א התייחס לעניין: "עוד לא קיבלתי עדכון בנושא מהאיגוד אבל זה היה די צפוי ואמרו לנו מראש שכבר צריך להכין ערעור בנושא".

אוטר כאמור נפצע אתמול במהלך משחקה של הקבוצה מול מ.כ הבקעה לאחר שנחת לא טוב על ידו במהלך המחצית הראשונה. הג'מייקני המשיך לשחק למרות הכאבים ויכול להיות שזה גם מה שהחמיר לו את הפציעה. עם סיומה של ההתמודדות פונה הפורוורד/סנטר לביה"ח ובבדיקה שנערכה לו שם התברר כי שבר את ידו והוא ייעדר בין חודש וחצי לחודשיים.

במקרה וערעורה של המוליכה בבית הדין של איגוד הכדורסל לא יתקבל ינסו בקבוצה ככל הנראה להכשיר את אוטר כמה שיותר מהר כדי שיגיע לפחות לשלבים המכריעים של הפלייאוף.

הפועל כפ"ס/כוכב יאיר ששחררה את סאני איברהים לפני כשבוע והחליטה להחתים את הומני סמית' (27, 2.01), בוגר מכללת קנט סטייט ששיחק בשנים האחרונות ברומניה, הולנד, פולין ואת העונה האחרונה פתח בחימיק יוז'ני האוקראינית. לצערם של הכפר-סבאים הם לא הצליחו לרשום את האמריקאי לפני תום מועד העברות וגם הם פנו בבקשה ליועץ המשפטי שיאשר להם להעבירו באיגוד. בדומה לאדומים גם השרונים קיבלו תשובה שלילית והם צפויים לפנות לבית הדין העליון לשינוי ההחלטה.

לטענת אנשי כפ"ס/כוכב יאיר הסיפור שונה - הקבוצה הספיקה לרשום את השחקן כבר ביום שני באיגוד הכדורסל וחיכתה לשחרור הבינלאומי שלו מהאיגוד האוקראיני. אישור כזה איחר להגיע ולמעשה עד לסיום מועד העברות לא נשלח וכאן בעצם מתחילה הבעיה כי מבחינת הכפר-סבאים הם הביאו את כל המסמכים הנחוצים בזמן והאישור הסופי מאוקראינה לא תלוי בהם. בימים הקרובים יהיו עדכונים נוספים בנושא ולא מן הנמנע שבסופו של דבר סמית' יואשר ויוכל להצטרף לקבוצה מה"יובל".


אוטר. אם הערעור לא יתקבל הפועל תנסה להכשירו









כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();