ספסלון. ספסל ראשון



אוטר גמר את העונה
ברק חקלאי ,09/03/2011

הפורוורד/סנטר של הפועל ת"א נפצע במהלך החצי הראשון אתמול (ג') אך המשיך לשחק למרות הכאבים. בבדיקה שנערכה לו לאחר ההפסד לבקעה נקבע כי הוא סובל מלא פחות משלושה שברים בידו וייעדר לחודשיים לפחות. תקנון איגוד הכדורסל מאפשר לאדומים להגיש בקשה מיוחדת להחלפת זר לאחר תום מועד העברות במידה והשחקן סובל מפציעה חמורה.


אם חשבתם שהאדומים בדרך לעלייה קלילה לליגת לוטו אז כדאי שתחשבו פעמיים. ההפסד הערב (ג') לאחר הארכה למ.כ הבקעה הוא לא הסיפור הגדול של הערב אלא פציעתו של כוכב הקבוצה, אדריאן אוטר (26, 2.00). הפורוורד/סנטר נפצע במהלך המחצית הראשונה בידו, אך ניסה לשחק גם עם הכאבים. לאחר סיום ההתמודדות נלקח השחקן לביה"ח שם לאחר בדיקה נקבע כי הוא סובל משלושה שברים בידו שגובסה והוא ייעדר בין 6-8 שבועות. זו כמובן מכה לאדומים שתלויים מאוד באוטר שנותן השנה יופי של עונה עם 18.2 נק' ו-9 רב' ב-27 דק' משחק.

במקרה של פציעה "חמורה" של שחקן לאחר תום מועד העברות יש אפשרות להגיש בקשה מיוחדת לאיגוד הכדורסל לחילוף אחד נוסף. הפועל ת"א צפויה להגיש בקשה שכזאת בימים הקרובים במטרה להחתים שחקן ומהר שיחליף את אוטר וייכנס לעניינים מהר מאוד לפני שהפלייאוף מתחיל.

הפורוורד, בוגר אוניברסיטת הופסטרה, הגיע ארצה לראשונה לפני שנתיים והוביל את הפועל לב השרון לצמרת הגבוהה. אחרי שרשם 22.9 נק' ו-13.8 ריב' בעונה הרגילה, הוא הוביל אותה עד סף העלייה כאשר רשם בפלייאוף 22.4 נק', 15.3 ריב' ו-3.3 אס' בממוצע למשחק.

בעונה שעברה הצטרף למ.כ הבקעה וזכה איתה באליפות הלאומית. בעונה הרגילה הוא תרם 16.2 נק', 9.6 ריב' ו-1.7 חס' ואילו בפלייאוף שיפר את נתוניו ל-21.6 נק', 8.3 ריב' ו-2.3 חס'.

את תקופת הקולג' העביר אוטר במכללת הופסטרה בה הוא מדורג כאחד הריבאונדרים הגדולים בתולדות המכללה, ולאחר מכן שיחק באוסטריה, בליגה השנייה בצרפת ובפורטוגל.


אוטר. כבר לא יטביע יותר העונה






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();