בלינקו סיכם בעירוני ר"ג
ברק חקלאי ,19/02/2011

המאמן הוותיק חוזר לקבוצה מזיסמן אחרי הפסקה בת שנתיים וחצי. בקדנציה הקודמת שלו היה אחראי על הניצחון הגדול מול מכבי ת"א שהוביל לפיטוריו של עודד קטש. הזיסמנים מדורגים במקום השביעי בלאומית וביום שלישי הקרוב הם יגיעו לקריית מנחם למפגש קשה מאוד מול אליצור רמלה המתקמבקת.

המאמן הכי מנוסה בליגה הלאומית שב אליה אחרי פסק זמן של ארבע וחצי עונות. עירוני ר"ג הודיעה הערב (א') על מינויו של רובי בלינקו (48) לאחר התפטרותו המפתיעה של רן אשר דווקא בתקופה בה הקבוצה נתנה יופי של תצוגות והייתה בדרכה לצמרת הליגה.

"קיבלתי צו שמונה מעירוני ר"ג וכחייל טוב ונאמן אני מתייצב. זו סיטואציה לא קלה, רן אשר עזב מבעיות אישיות. נוצר פער והגעתי. אני מודה לאיגוד הכדורסל שאישר לי לעשות את זה עד לסיום העונה, לדוד פריש, יו"ר הועדה המקצועית ועמוס פרישמן ואני שמח לחזור ולאמן בליגה שהיא השנה מאוד אטרקטיבית". התייחס המאמן לראשונה למינויו.

בלינקו יסיים את דרכו בנבחרת הקדטים בקיץ הקרוב אחרי שלוש שנים בהן שימש כמאמן הראשי. המאמן הוותיק היה גם מיוזמי ומנהלי פרויקט האקדמיה בוינגייט וגם ממנו הוא צפוי להיפרד.

בלינקו מכיר טוב מאוד את המערכת של עירוני ר"ג כאשר אימן בה בעונת 2006/7 והצעיד את הקבוצה מגוש דן לעונה מצוינת במונחים שלה (מקום שביעי). עונה לאחר מכן, הזיסמנים פתחו רע את הליגה ואחרי חמישה משחקים בלבד, בהם לא הצליח לנצח, פוטר מהקבוצה.

במהלך אותה עונה הספיק המאמן הנתנייתי לשוב לליגה הראשונה כשהחליף את אבנר יאור באליצור אשקלון איתה הצליח להגיע לפלייאוף (מקום שמיני) ואף גנב את המשחק הראשון מול מכבי ת"א בנוקיה בסדרת רבע הגמר.

בכלל לבלינקו יש רקורד יפה מאוד מול הצהובים-כחולים, כאשר הצליח לנצח אותם גם עם עירוני קריית אתא בתחילת העשור הקודם וכמובן עם עירוני ר"ג, ניצחון שהביא כאמור לפיטוריו של עודד קטש.

מאמנה החדש של עירוני ר"ג החל את דרכו במחלקות הנוער של נתניה, בהמשך הספיק לאמן גם את הקבוצה הבוגרת (בליגת העל 97/98, אך פוטר והוחלף ע"י רלף קליין ז"ל), עבר בחדרה, ראש העין, רמלה ולב השרון.

ר"ג אחרי פתיחת עונה רעה מאוד, הצליחה להתייצב במחזורים האחרונים תוך תצוגות כדורסל יפות בעיקר בזכות יריב יצקן הוותיק וצמד הזרים, אל פישר ושלטון קולוול. לאחר 19 מחזורים הקבוצה מדורגת במקום השביעי עם אפשרות ריאלית מאוד להתקדם לצמרת הגבוהה, עד סיום העונה הסדירה.
ביום שלישי הקרוב תצא הקבוצה לקריית מנחם למפגש חשוב וקשה מול דרור דוידי ואליצור רמלה שבדומה לאורחים נמצאים אף הם בכושר טוב.








כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();