אלי רבי מגיע לאשקלון
ספסל ,02/02/2011

מאמן נבחרת הנשים יתפוס בקבוצה הדרומית את מקומו של אריאל בית הלחמי. בעונה שעברה עזר להפועל עפולה לנצח בפלייאוף התחתון את עירוני ר"ג.

יום אחרי שנפרדה מאריאל בית הלחמי, החתימה היום עירוני אשקלון מאמן חדש: אלי רבי, שסגר בקבוצה עד תום העונה ויערוך אימון ראשון בסוף השבוע הקרוב, כאשר השחקנים ישובו מחופשה קצרצרה ויחלו בהכנות למשחק התחתית החשוב מול ברק נתניה.

רבי בן ה-43, שהאריך לאחרונה את חוזהו כמאמן נבחרת הנשים איתה ישתתף הקיץ באליפות אירופה בפעם השלישית ברציפות, הדריך בעונה שעברה את הפועל עפולה, שהייתה קבוצתו הראשונה בליגת הגברים אחרי שנים ארוכות בליגת הנשים. אחרי התחלה מגמגמת משהו וגל שמועות על החלפתו, הצליח רבי להשיג יתרון ביתיות בסדרת ההישרדות, בה חזרה עפולה מפיגור 2:0 לניצחון 2:3 על עירוני ר"ג. העונה רבי שימש כפרשן משחקי ליגת הנשים בערוץ ONE.

רבי החל את דרכו בקבוצת הנשים של בני יהודה, שם גם הכיר את אישתו אריאנה ששון, אחותו של שרון מהפועל ירושלים. משם המשיך למכבי רמת חן וגם אותה הצעיד לגמר הפלייאוף. לפני שש עונות ירד אלי רבי לליגה הלאומית ועזר לאליצור רמלה - שירדה מסיבות בירוקרטיות - לחזור לליגה הבכירה וכבר באותה עונה לזכות בדאבל.

לפני שלוש שנים הוביל את הרמלאיות לתואר כפול נוסף ולחצי גמר היורוקאפ. בעונתו האחרונה בקבוצה (08/09), שהתאפיינה בקיצוצי תקציב ובשינויים רבים בסגל, הצליחה רמלה להשתחל לגמר הפלייאוף כנגד כל הסיכויים ואפילו גנבה משחק אחד מרמה"ש.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();