קולוול. דומיננטי בצבע



שני אמריקאים חדשים לר"ג
ברק חקלאי ,07/01/2011

הקבוצה של רן אשר עשתה חריש עמוק בפגרה של הלאומית, שחררה את ארמון באסט שלא הסתדר חברתית ומקצועית והחתימה על חשבונו את אל פישר (24, 1.85) שנחתך לפני כשבועיים מבארי ואת הפורוורד/סנטר שלטון קולוול (27, 2.03) בעל עבר מרשים בליגה הספרדית השנייה, ההולנדית והאוסטרית.

יכול להיות שעירוני ר"ג שינתה את מטרותיה במהלך הפגרה ומקבוצה סימפטית שרוצה להעביר עונה בכבוד בלאומית היא עושה קולות של רצון להיות בצמרת? בכל אופן היום (ו') הודיעה הנהלת המועדון מזיסמן על החתמתם של שני זרים חדשים בשורותיה.

אל פישר (24, 1.85), החל את העונה במדי הפועל בארי ונחשב בתחילה לגניבה גדולה אך לקראת סיום הסיבוב משהו כבה בו ומספריו ירדו בצורה דרסטית. את 13 המשחקים בהם שותף במדי הקיבוצניקים מהדרום סיים פישר עם 13.5 נק' ו-4 אס' ב-30 דק' משחק.

מאז נחתך מהקבוצה של ויקטור סקורניק לפני כשבועיים התאמן האמריקאי בר"ג כשבמקביל ארמון באסט שיצא לחופשת חג המולד לא עשה קולות של חזרה ארצה ובר"ג העדיפו להשאירו בארה"ב ולהחתים על חשבונו את פישר.

הזר השני שהוחתם בזיסמן הוא שלטון קולוול (27, 2.03) פרוורד/סנטר אתלטי ששיחק בעונה החולפת במדי רייפיסין פנטרס מהליגה הראשונה באוסטריה איתה סיים בממוצע של 14.4 נק' ו-5.9 רב' למשחק.

את הקריירה החל קולוול בג'וניור קולג' ולאחר כשנתיים הצטרף למכללת מיוזורי סטייט מה-NCAA. עם סיום שתי העונות הסבירות שלו במיוזורי (9.6 נק' ו-4.8 רב' בעונה האחרונה) ניסה את מזלו בליגה ההולנדית בקבוצת רוטרדהם (04/05). התאקלמותו באירופה הייתה מצוינת והוא סיים את עונתו הראשונה מחוץ לארה"ב עם 18.8 נק' ו-10.1 רב' שזיכו אותו בהשתתפות במשחק האול-סטאר ההולנדי.

עונה לאחר מכן הגיע לקבוצת גנדיה מהליגה השנייה בספרד אך שוחרר לאחר 15 משחקים. קולוול הבין שככל הנראה הוא עדיין לא ברמות היותר גבוהות של אירופה ושב להולנד. בשנתיים האחרונות הוא שיחק בעיקר בליגה האוסטרית כשבעונת 08/09 הוא אף לקח אליפות יחד עם המאמן הישראלי, בוב גונן, בגמונדן.

בתום הסיבוב הראשון בלאומית ר"ג מדורגת במקום השמיני עם מאזן של שישה ניצחונות מול שבעה הפסדים. ביום שלישי הקרוב מצפה לשחקנים של רן אשר משחק לא קל בכלל ב"מבצר" הקפוא מול יקנעם/מגידו של אוהד יתום.



היילייטס של קולוול מהשנים האחרונות






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();