ברנדווין. שם גדול בלאומית



ברנדווין חתם ביבנה
ברק חקלאי ,08/12/2010

הגארד שבעונה שעברה ניסה את כוחו בליגת העל במדי הפועל עפולה מצא לעצמו קבוצה לקראת סיום הסיבוב הראשון בליגה הלאומית. יעבה את הקו האחורי של נתי כהן שחיפש זמן רב עושה משחק נוסף לצידו של ניר גולן.

למרות הניצחון היפה הערב (ג') על הפועל כפ"ס/כוכב יאיר החליט נתי כהן להתחזק והחתים את הגארד המוכשר עודד ברנדווין (22, 1.80)שחיפש לעצמו קבוצה מהקיץ וסוף סוף מצא לעצמו בית חדש.

ברנדווין החל את העונה החולפת במדי אליצור רמלה אך לאחר 13 משחקים בלבד בהם צבר בממוצע 16.4 נק' ו-5.2 אס' קפץ כיתה להפועל עפולה מליגת העל. במדי הקבוצה מבירת העמק לא הצליח ברנדווין לבוא יותר מדי לידי ביטוי ושיחק בממוצע קצת יותר משבע דק' למשחק.

הרכז בן ה-22 הוא בוגר מחלקת הנוער של בני הרצליה כשבמקביל הוביל את תיכון היובל עד לגמר ליגת העל לתיכונים בשנת 2005. גם בנבחרות ישראל לקח חלק כאשר נמנה על סגל נבחרת הנוער בקיץ 2006 ועל סגל העתודה ב-2008. את הקריירה המקצוענית החל בישיבה ארוכה על הספסל של בני השרון ומהר מאוד הבין כי אם בכוונתו להתקדם הוא חייב לרדת לליגה הלאומית בכדי לקבל דק' משחק.

הקבוצה הראשונה שקלטה אותו הייתה רמלה בעונת 2007/8. מספריו במדי הקבוצה מקריית מנחם היו טובים כאשר הוא קולע 11.3 נק' ב-27 דק'. שנה לאחר מכן חזר לאזור מגוריו וחתם במדי מכבי הוד השרון שם שיתף פעולה עם ניר גולן עימו יחלוק את עמדת הרכז ביבנה. במדי הקבוצה מ"עתידים" שיפר מעט את ממוצעיו עם 12.3 נק', 3.3 אס' ב-37% מחוץ לקשת.

בקיץ האחרון יצא ברנדווין למחנה האימונים של ג'ו אבוסנאר בלאס וגאס, אותו מחנה בו התאמן גם עומרי כפסי ולא מעט שחקני NBA. שמו אף נקשר למספר מועדונים בליגה האיטלקית בשל הדרכון האירופאי בו הוא מחזיק. בסופו של דבר העניינים לא יצאו לפועל ובחודשים האחרונים התאמן עם קבוצת האם שלו, בני השרון.

אין ספק שהצטרפותו של בוגר מחלקת הנוער של בני הרצליה תחזק מאוד את הקו האחורי של נתי כהן שחיפש זמן רב מאוד גארד יוצר נוסף שיעזור לגולן שבעקבות עזיבתו של עומר שמידט נותר לבד במערכה.

יבנה מדורגת לאחר עשרה מחזורים במקום השני עם שבעה ניצחונות ושלושה הפסדים. בשבוע הבא תצא קבוצתו החדשה של ברנדווין למשחק חוץ בזיסמן מול החבורה המשתפרת של רן אשר כאשר ניצחון יקרב אותה לסיים את הסיבוב הראשון בצמרת הגבוהה של טבלת הליגה הלאומית.




גולן. חבר חדש/ישן






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();