קילינגסוורת'. אפילו חטף טכנית



נפלו ברשתות
ספסל ,04/10/2010

מכבי חיפה נתנה לניו ג'רזי נטס פייט במשך מחצית אחת, לפני שנפלה מהרגליים והובסה 108:70. סילבן לנדסברג הצטיין עם 24 נקודות: "מאמין שאני שייך לרמות האלו". חסין: "במחצית השנייה כבר ראינו את פערי האיכות".

מפגשי כל הזמנים בין ישראליות לקבוצות NBA

חוויית האן.בי.אי של מכבי חיפה הסתיימה אתמול בתבוסה 108:70 לניו ג'רזי נטס. הירוקים נהנו ממשחק מצוין של סילבן לנדסברג, אך בהיעדרו של סשה בראטיץ' הפצוע ושוב עם בעיית עבירות של רוברט רות'בארט ומרקו קילינגסוורת' ששיחקו מעט יחסית, נפלו מהרגליים במחצית השנייה וברבע האחרון הובסו 24:10.

המשחק, שלא שודר עקב מחזור הפוטבול שנערך במקביל בארה"ב, איכזב בכמות הצופים שמשך לפרודנשיאל סנטר בניוארק, רק 5,174, מהם כמובן רבים מהקהילה היהודית. הנטס, במשחקם הראשון בטרום העונה, חילקו את הדקות בצורה שווה והשיגו ניצחון קל.

לנדסברג וקילינגסוורת' פתחו חזק ועלו ליתרון 3:6, אך הסתבכו שניהם בעבירות מוקדמות וראו את הנטס רצים 0:7 ולא מפגרים עד לסיום. דריק פייבורס הרוקי רשם בכורה נאה עם 8 נק' ברבע הראשון, ג'ורדן פארמר היהודי עלה מהספסל ואחרי 12 דקות הראה הלוח 20:30 למארחים.

לנדסברג שחזר מהספסל הוריד את הפער ל-6 בלבד ברבע השני, אבל ניו ג'רזי לא התרגשה ופוש קטן לקראת ההפסקה הגדיל את הפער ל-43:56. במחצית השנייה החלה העייפות לתת את סימניה ולמרות מאמצים גדולים של לנדסברג וקילינגסוורת' (שאף חטף טכנית), הפער גדל ל-60:84 בסוף הרבע השלישי.

הקפטן אבי בן-שימול היה אחראי בקליעה או באסיסטים לכל ארבעת סלי השדה של הירוקים ברבע האחרון, אבל המשחק כבר היה גמור וכל שנותרה היתה שאלת ההפרש. הנטס, כיאה למועדון שנאבק אשתקד נגד קביעת שיא שלילי של כל הזמנים במספר הניצחונות לעונה, לא הורידו את הרגל מהגז והגדילו עד הפרש שיא של 70:108 בסיום.

הנטס קלעו 37 נקודות בהתקפות מתפרצות לעומת 17 של חיפה וניצחו בנקודות בצבע 28:60. הירוקים התקשו עם קו השלוש המרוחק, ופרט לדריק לואו (4 מ-5) רשמו רק שתי שלשות מ-14 ניסיונות, שתיהן של לנדסברג. כמו כן הפסידה חיפה בריב' 54:37.

חיפה: סילבן לנדסברג 24 (7-20 מהשדה, 8-11 מהקו), דריק לואו 14 (4-5 לשלוש), מרקו קילינגסוורת' 13 (5-16 מהשדה, 8 ריב', 5 איב'), פרנק רובינסון 7, אבי בן-שימול 6 (5 אס', 3 חט'), לארי אובאנון (1-11 מהשדה) ויוני ניר (7 ריב', 4 איב') 3 כ"א, רוברט רות'בארט וברט הארווי לא קלעו.

ניו ג'רזי: דריק פייבורס (9 ריב') ואנתוני מורו 14 כ"א, דווין האריס 12, טראוויס אאוטלו וברוק לופז 11 כ"א, יוהאן פטרו 10, ג'ורדן פארמר 7, קריס האמפריז (12 ריב'), טרנס וויליאמס (6 אס') ודמיון ג'יימס 6 כ"א, סטיבן גראהם 5, קווינטון רוס 4, בן אוזו 2, אדי גיל לא קלע.

ארנון שירן, סגן יו"ר הקבוצה: "יצאנו מהארץ קבוצה אחת ואנו חוזרים קבוצה אחרת. משחקים כאלו בפאריס ובניו ג'רזי מוסיפים לקבוצה המון ניסיון ומשחררים הרבה לחץ גם כבודדים וגם כקבוצה. בשבילנו המסע עדיין לא הסתיים כי ביומיים הקרובים מתוכננת לנו פעילות קהילתית חשובה שהיא חלק מהקונספט של הבעלים. ראו את זה היום בקהל בכמות היהודים שהגיעה וברוח הישראלית שהורגשה וששלטה כאן במהלך המשחק ובסיומו, כשהרבה יהודים חיכו לשחקנים מחוץ לחדר ההלבשה כדי לקבל חתימות. עם חזרתנו לישראל צפויים לנו שבועיים אינטנסיביים - גומלין מול פאריס, ליגה וגביע".

אלעד חסין: "ב-24 הדקות הראשונות היינו כמעט שווים לנטס. שיחקנו כדורסל איכותי והיינו ממושמעים התקפית והגנתית. במחצית השנייה כבר ראינו את הפערים ברמת איכות שחקני שתי הקבוצות ואחרי שראיתי באמצע הרבע השלישי שהמשחק הולך לכיוון פחות רצוי, רציתי שכל שחקני הקבוצה יקחו חלק במשחק ויהנו מהחוויה. אני מסתכל על המחצית הראשונה ואני מרוצה מתפקוד הקבוצה, יש לנו עוד דרך ארוכה אבל הכיוון חיובי. המטרה היתה ונותרה להתכונן למשחק הגומלין מול פאריס וכמובן לפתיחת העונה".

המצטיין בחיפה, סילבן לנדסברג: "נהניתי לשחק כאן מול החברים בעיר שלי ונתתי 100 אחוז. אני מאמין שאני שייך לרמות הללו ואוכל בעתיד להשתלב בליגה הזאת".






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();