סקורניק. רוצה לעלות ליגה



בא לאזן את המערכת
ספסל ,30/09/2010

בעירוני ר"ג ידעו לא מעט פיטורי מאמנים בשנים האחרונות. ויקטור סקורניק הגיע על מנת לעלות את הקבוצה בעלת ההיסטוריה חזרה למקום ממנו היא ירדה בעונה שעברה, ליגת העל.

ויקטור סקורניק (42) כבר מזמן היה צריך להיות מאמן בליגת העל. יכול להיות שיהיו אנשים שלא יסכימו עם הקביעה הזאת, אבל לפי הרזומה שלו זה כבר מזמן היה צריך לקרות. בין הידיים של סקורניק עברו מיטב שחקני ישראל בשנים האחרונות. מגיא פניני ויותם הלפרין ועד עומרי כספי. לא מעט תארים הוא הביא למחלקת הנוער של המועדון הצהוב אבל את קריירת הבוגרים שלו הוא לא הצליח למנף גבוה.
בשנים האחרונות הוא אימן בלאומית את מכבי שוהם ואת מכבי אשדוד וניהל מקצועית את מחלקת הנוער של העיר הדרומית.

ויקטור, עברו מעל לשנתיים מאז אימנת לאחרונה קבוצה בליגה הלאומית, יש התרגשות?

"יש בי רעב גדול אחרי שלא אימנתי בוגרים בשנתיים האחרונות. אני מגיע עם אמביציה מאוד גבוהה לר"ג ואני חושב שתהיה לנו יופי של קבוצה שתוכל לעשות לא מעט צרות לקבוצות הליגה"

מה אתה יכול לספר על הסגל שנבנה בר"ג?

"יש לנו פה סגל איכותי עם שחקני ליגת על לגיטימיים כמו ולאדי ירמישין, יריב יצקן, איציק אוחנון וארז קוחנסקי. יחד עם צעירים מבטיחים כמו חן זיגדון, אור ברנר ובר ראובן. אין סיבה שאם זר אחד לא נצליח להתברג בצמרת הליגה הלאומית"


ירמישין. שחקן ליגת על לגיטימי

יש פה הרבה שחקנים שלא יצא לך לאמן אף פעם.

"יש פה הרבה חבר'ה שאני אישית עדיין לא מכיר. את מרבית הסגל לא יצא לי לאמן אף פעם והאימון הראשון היה הפעם הראשונה שראיתי אותם, אבל זה ממש לא אומר שאני לא מאמין בהם. אלה שחקנים שרציתי בקבוצה ואני שמח שהם אצלי"

מה תהיה צורת המשחק של ר"ג העונה?

"אני מאמן הגנתי וזאת הפילוסופיה שלי. זה נכון שבלאומית אין יותר מדי הגנות בשנים האחרונות אבל זה גם יכול להיות פרטני לכל קבוצה וקבוצה. אין סיבה שלא נשמור טוב. אני בכלל מאמין שהתקפה מתחילה בהגנה".

כל מקום חוץ מהראשון יהווה כשלון עבור הבוסים שלך.

"המטרה שלי היא שנשחק טוב ונביא תוצאות טובות. זה ברור שקבוצה כמו ר"ג לא באה לדשדש בליגה הלאומית אלא רוצה לעלות ליגה ואני חושב שזה אפשרי"

יש הרבה צעירים בקבוצה, את מי תרצה לקדם?

"בתור מאמן שגידל דורות של שחקנים בנוער של מכבי ת"א זה ברור שאני שם לי כמטרה לטפח פה שחקנים צעירים. אור ברנר וחן זיגדון הם שניים שאני אשים עליהם דגש גדול העונה במטרה להפוך אותם לשחקני ליגת העל מן המניין"

יצא לך שם של מאמן "עצבני", אתה חושב שנעשה לך עוול?

"אני לא מאמן שחי על מי מנוחות. האני מאמין שלי הוא שמאמן שמעביר אימונים בשלווה וברוגע בלי להעיר אפילו בצעקות על שחקניו כך יהיו גם המשחקים שהוא ינהל ובד"כ הוא יימצא את עצמו בבית. אני גם חושב שהשחקנים מבינים את זה ויודעים שכשאני מרים את הקול אז אני רוצה בטובתם ואפילו היו פעמים ששחקנים ביקשו ממני שאני "אעיר" אותם במהלך המשחקים"







כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();