מכבי הוד השרון
ספסל ,30/09/2010

עוד קבוצה עם תקציב נמוך מאוד שהצליחה להביא שלושה תותחים (גנדל-יאנג-ברנדי). באולם עתידים יקוו להישמר מקרובת הירידה ולנסות להתברג בפלייאוף העליון. ניסוי הכלים הראשון בגביע מול בארי הצליח וחי דוידי יכול להיות מרוצה.

כתבתו של ברק חקלאי

העונה שעברה:
הסגל שהעמיד איתי ברקן בתחילת העונה לא נפל מרוב הקבוצות בליגה. אור סלע, עמית שמחון, צפריר וולפר וסטנלי ברנדי אלה שמות שאין מאמן בליגה שלא היה רוצה אותם בקבוצתו. העונה עוד החלה בצורה יחסית טובה אבל משהו קרה שם לקראת סוף הסיבוב הראשון. ממועמדת ודאית לפלייאוף העליון נהפכה הוד השרון למועמדת לירידה. חי דוידי שאימן את הנוער נקרא להחליף את ברקן ואיכשהו בסופו של דבר הקבוצה שרדה בלאומית.

הקיץ הנוכחי:
סימני שאלה רבים היו בנוגע להשתתפותה של הוד השרון בליגה הלאומית אך בסופו של דבר לאחר שהעירייה תמכה מבחינה כספית החליטה הנהלת הקבוצה להשאירה בחיים. חי דוידי שהגיע לקראת סיום העונה שעברה במטרה להצילה מירידה עשה זאת בהצלחה וזכה לקרדיט לעונה נוספת. קיץ לא קל עבר עליו מבחינת הרכבת הסגל כאשר עד הרגע האחרון החוזים עם שחקניו לא נסגרו. אין ספק שהבאתו של גרי גנדל היא אחד השוסים הגדולים של העונה ומעניין איך יהיה השילוב שלו בתוך קבוצה צנועה וקטנה כמו הוד השרון. דוידי הביא עימו את קובי שרביט מהליגה הארצית, שחקן ששיחק עבורו במכללה למינהל וצפוי לפרוץ השנה ובגדול. עמית ביר-כץ ינסה לממש את הפוטנציאל הטמון בו עוד מימי הנוער העליזים במכבי ת"א. ג'יאטים יאנג וסטנלי ברנדי יניעו את המכונה ויספקו את מירב הנק' בתקווה לעונה טובה בלי מאבקי הישרדות ואולי אף יותר מזה.

שחקנים מובילים:

גרי גנדל
השחקן הכי חשוב במערך של חי דוידי. יצטרך להיות המבוגר האחראי בסגל המאוד צעיר של הוד השרון. יביא את כל הניסיון שיש לו ואין ספק שרוב הכדורים ילכו אליו ברגעי ההכרעה. בעונה שעברה נתן בסך הכול עונה טובה בבקעה ועזר לה לזכות באליפות. הממוצעים שלו אומנם לא היו מפוצצים אבל אסור לשכוח שאף אחד בבקעה למעט אדריאן אוטר לא עבר את רף 15 הנק' למשחק. יקווה לקלוע מבחוץ כמו שהוא יודע ויידרש גם לקחת מספר רב של ריבאונדים ולעזור כמה שיותר בהגנה. אם יהיה טוב הוד השרון יכולה להפתיע ואולי להגיע לשמונה הגדולות, במידה ולא ייכנס טוב לעונה לדוידי צפויה עונה קשה מאוד.

בעונה שעברה: 12.5 נק', 5.3 רב' ב-24 דק' משחק


גנדל. איך הוא הגיע לשם?

שחר שעיבי
עוד מבוגר אחראי. הגיע לקבוצה במהלך העונה שעברה לאחר שלא הצליח להשיג חוזה באף קבוצה בתחילת השנה. היה לו קשה להיכנס בתחילה לכושר אך עם הגעתו של דוידי יצא אל דרך המלך. קלעי מהטובים בליגה, שהיד שלו חמה אי אפשר לעצור אותו. לא יוצר לעצמו מצבים ותלוי באחרים. אם יאנג יידע לחדור ולהוציא לו כדורים הוד השרון רק תרוויח מזה. בדומה לגנדל יצטרך להנהיג את חבורת הילדים מאולם עתידים. 45% מחוץ לקשת שלו והשמיים הם הגבול מבחינת הוד השרון, פחות מ-30% ואפשר לסגור את הקבוצה.

בעונה שעברה: 4.2 נק' ב-16 דק'


שעיבי. יש חיבור טוב בינו לבין דוידי

השגרירים

ג'ייאטים יאנג

הגארד המנוסה שהגיע לאליצור רמלה במהלך העונה שעברה שינה את הקבוצה מהקצה אל הקצה. ממועמדת ודאית לירידה הפכה רמלה בין רגע לקבוצת פלייאוף עליון לגיטימית. שומר מדהים, חודר טוב, קצת לוקה בקליעה. אנדרייטד רציני, הרבה מאמנים ושחקנים בליגה לא סופרים אותו והוא יצטרך להוכיח להם מה הוא באמת שווה. אם ייתן את מה שנתן ברמלה אז השרונים מסודרים.

בעונה שעברה:17.8 נק', 4.5 רב' ו-3 אס' ב-32 דק'

סטנלי ברנדי
הגיע להוד השרון ממש לפני שריקת הפתיחה. בדיוק מה שהיה חסר לחי דוידי. יחד איתו החמישייה של השרונים נראית מצוינת עם שלושה שחקנים מנוסים (יאנג-גנדל-ברנדי) שתסתכל בלבן של העיניים לכל קבוצה בליגה. גם ממרומי גילו (42) ברנדי הוא מניה בטוחה של 20 נק' -10 רב' וזה מאוד חשוב לדוידי שבונה על התרומה שלו.

בעונה שעברה: 19.8 נק' ו-13.2 רב' ב-32 דק'.


ברנדי. בסופו של דבר נשאר באותם עתידים

שימו עין: רגב סימון
בוגר מחלקת הנוער של מכבי ראשל"צ סומן בנוער ככוכב אבל משהו קרה בדרך. יש שחקנים שמגדירים אותו כמצוין באימונים אבל לא מצליח להתבטא במשחקים. את האמת, הוא לא קיבל יותר מדי הזדמנויות בשנתיים שלו בבוגרים (יבנה ובאר יעקב). חי דוידי מאוד בונה עליו שייתן את הפריצה שלו ואין סיבה שלא יצליח.

בעונה שעברה: 2.4 נק' ב-7.1 דק'

תחזית:
אין ספק שהשדרוג שגרי גנדל יביא לחבורת הילדים של דוידי הוא עצום ושני הזרים עם הניסיון הרב שיש להם יספקו את הסחורה אבל השאלה הגדולה היא מה השאר ייתנו. במידה ושניים מהישראלים ייפרצו וייתנו עונה מהסרטים אין סיבה שהוד השרון לא תעביר עוד עונה סבירה בלאומית הרחק מחששות הירידה לארצית אבל במידה והדברים לא ייראו כך הם יכולים למצוא את עצמם במאבקי ההישרדות כבר בשלב מוקדם של העונה.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();