ברנדי. שינה את יחסי הכוחות בליגה



סטנלי ברנדי Is Back
ברק חקלאי ,28/09/2010

הסנטר שהיה מבוקש ע"י חצי מהקבוצות בליגה הלאומית נשאר בסופו של דבר במכבי הוד השרון בה שיחק בעונה שעברה. בעקבות צירופו של האמריקאי בן ה-42 חי דוידי החליט לחתוך את רוב דיגס (23, 2.03) שלא הרשים.

מקבוצה שמועמדת לתחתית הפכה בן רגע מכבי הוד השרון למועמדת לגיטימית לפלייאוף העליון. קבוצתו של חי דוידי לא הסתירה את רצונה להשאיר את סטנלי ברנדי (42, 2.01) אצלה לעונה נוספת אך התקשתה להציע לו את המספרים אותם ביקש. בסופו של דבר אחרי שהבינו שרוב דיגס שהגיע לפני שבוע וחצי לא יכול לתרום מתחת לסל כמו שציפו החליטו בהוד השרון שהם יעשו הכול כדי להשיב את ברנדי לעונה נוספת.

"סטנלי זה בדיוק השחקן שהיה חסר לנו. הוא עזר לנו מאוד בעונה שעברה להישאר בליגה ואני מאוד שמח שבסופו של דבר הצלחנו להשאיר אותו אצלנו. גם בגילו תהיה לו השפעה מאוד גדולה עלינו ואני מקווה שאיתו נצליח להתברג במקום טוב באמצע ואולי אף להפתיע" אמר דוידי לאחר החתמתו של האמריקאי.

למרות גילו ברנדי רק משתבח עם השנים ובעונה החולפת הוא העמיד ממוצע של 19.8 נק' ו-12.3 רב' למשחק ועזר להוד השרון לשרוד בלאומית אחרי סיבוב שני קשה מאוד.

לאמריקאי של חי דוידי יש רזומה מרשים מאוד. הוא נולד בניו אורלינס, שיחק במכללות בדה פול יחד עם רוד סטריקלנד ו...דאלאס קומג'יס מיודענו ממכבי ת"א. נבחר בסיבוב השני של הדראפט ע"י ניו ג'רזי בה שיחק כ-18 משחקים. כשסיים את חלקו בליגה הטובה בעולם החל לנדוד בין יבשות. תחנתו הראשונה הייתה ונצואלה, לאחר מכן החתים את דרכונו בליגות של קולומביה, טורקיה וצרפת.

לישראל הוא הגיע לראשונה בעונת 99/00 כשחתם בהפועל חיפה. עם סיום העונה עבר את הכביש והצטרף לירוקים מחיפה לשנתיים. שיחק גם בבני השרון, עירוני אשקלון ומכבי פ"ת לפני שירד לליגה הלאומית בעונת 05/06 למכבי ראש העין. מצא בית חם בהפועל נצרת עילית בה העביר שלוש עונות וכאמור בשנה האחרונה שיחק בהוד השרון.

כבר בקיץ האחרון עמדו לפניו של ברנדי לא פחות מחמש הצעות מקבוצות שונות בלאומית אך הוא שלל את כולן על הסף חלקן מטעמים מקצועיים והשאר מסיבה כלכלית. ימים ספורים לפני שחתם בהוד השרון הייתה לו עוד הצעה על השולחן מקבוצה בכירה בליגה השנייה אך הוא העדיף לחזור למקום בו מעריכים אותו מאוד.







כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();