הול. 27 נק' ומשחק מצוין



לפני החג: באר יעקב גברה על עפולה בחוץ
ברק חקלאי ,22/09/2010

שחקניו של רמי הדר התקשו מול טל דן (22 נק') והחברים שחסרו את אבי אליהו שעדיין פצוע בקרסול, אך לבסוף ניצחו בזכות דקות קלאץ' טובות של ג'רמיין הול (27 נק') ורון גו'נסון (18 נק')' 76-83.

הפועל עפולה 76 – מכבי באר יעקב 83

דיווחו של חגי פלק

בערב החג (ד') ערכה הפועל עפולה את המבחן האחרון שלה לפני משחק גביע המדינה בשבוע הבא, מול באר יעקב שמסתמנת כי תהיה קבוצה חזקה השנה. אצל המקומיים נעדר עדיין אבי אליהו הסובל מפציעה, ואילו בבאר יעקב ערכו הופעת בכורה ג'רמיין הול אקס עפולה ורון ג'ונסון.

המשחק לא התעלה לרמה גבוהה מצד שתי הקבוצות שהתמקדו בעיקר במהלכי יכולת אישית, הרבה זריקות מבחוץ או הכנסת כדור פנימה - בעיקר האורחים מבאר יעקב. עפולה שחסרונו של אליהו מאד השפיע עליה בניהול המשחק, לא קיבלה תפוקה גדולה מצמד הזרים דרנל יוג'ה וג'וזף מאוריס שיידרשו הרבה זמן וסבלנות כדי לראות את הפוטנציאל שלהם פורץ החוצה. דווקא אייל סולומוביץ' הצעיר שקיבל היום הרבה דקות הפגין משחק טוב בהתקפה לצידו של טל דן.

בבאר יעקב ראינו משחק טוב של אופיר פרחי שהפעיל מצוין את ג'רמיין הול ומספר הברקות של ג'ונסון שסבל מתשישות. מי שהפתיע היה ניב סולומון הצעיר, בוגר נבחרת הנוער שבהזדמנות שקיבל בלט בעיקר בהתקפה.

המשחק היה צמוד לכל אורכו, כאשר היתרון עבר מקבוצה לקבוצה. בדקה וחצי האחרונות הצליחה באר יעקב בשתי עצירות לקחת את המומנטום לכיוונה, ושלשה של ג'ונסון הכריעה את גורל המשחק.

קלעו לבאר יעקב: ג'רמיין הול 27, רון ג'ונסון 18, אופיר פרחי 13, ניב סולומון 10, ייבגני ליוטרין וגלעד קרני 7 כ"א.
קלעו לעפולה: טל דן 22, דרנל יוג'ה ואייל סולומוביץ' 13 כ"א, ג'וזף מאוריס 11, עומר זמיר 10, יואב דביר 7.

מחר (ה') תשחק באר יעקב בביתה מול הפועל ת"א ובמוצ"ש היא תנדוד ל"בועה" למשחק מול הפועל בארי.










כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();