דן. 18 נק' ויכולת מרשימה



עפולה מנצחת במשחק אימון, כפ"ס ור"ג חותכות זרים
ברק חקלאי ,11/09/2010

קבוצתו של רועי פרל גברה הערב (ש') בניסוי כלים ראשון על הפועל עמק יזרעאל מהליגה הארצית, 88-101. ריקי ג'קסון (23, 2.01) נפרד מחבריו מהשרון וגם ג'סטין נברוס (23, 2.01) יחפש לעצמו מועדון אחר לאחר שויקטור סקורניק החליט לשחררו.

שבועיים עברו מתחילת האימונים וכבר יש שחרורים ראשונים של זרים בליגה הלאומית. בסוף השבוע החליטו הפועל כפ"ס/כוכב יאיר ועירוני ר"ג לחתוך את ריקי ג'קסון (23, 2.01) וג'סטין נברוס (23, 2.01), שניהם ככל הנראה מאותה הסיבה, אי התאמה לתפקיד אותו ייעדו להם הצוותים המקצועיים של הקבוצות.

לפי משחקי האימון שערכו שני המועדונים מהליגה השנייה (כפ"ס שניים ור"ג אחד) ניתן היה לראות שג'קסון ונברוס, עליהם בנו כשחקני פנים עם נוכחות משמעותית ברחבה, לא כ"כ עונים על ההגדרה של שחקני קו קדמי ושניהם משחקים יותר בחוץ מאשר בפנים.

הוד בן הרצל וויקטור סקורניק לא התמהמהו יותר מדי והחליטו כאמור לוותר על השניים כשהמטרה היא למצוא שחקני פנים לגיטימיים. בימים הקרובים צפויות כפ"ס ור"ג להודיע על החתמות חדשות.

הפועל עפולה - עמק יזרעאל 88:101

דיווחו של חגי פאלק

שבועיים לפני משחקה הרשמי הראשון ושבוע וחצי לאחר שהחלה להתאמן ערכה הערב (ש') הפועל עפולה בדיקת מערכות נגד שכנתה מעבר לכביש, הפועל עמק יזרעאל מהליגה הארצית.

על פניו, עושה רושם שלעפולה יש סגל מספיק טוב כדי לשרוד בליגה ואולי אף לדגדג את החלק העליון. יחד עם זאת, ממה שראינו, העפולאים חייבים לשפר את משחק ההגנה שלהם וזה לא משנה אם הם יפגשו את מגידו בגביע או את הוד השרון בחוץ. גם המשחק הקבוצתי, למרות הסקור הגבוה, ידע הרבה עליות וחריקות ויחד עם משחק שוטף במחצית הראשונה, במחצית השנייה זה היה יותר מטווח שלשות, או משחק שהתבסס על יכולת אישית או על התקפות מתפרצות.

עמק יזרעאל הוכיחה שברגע שהיא תשמור בליגה, להרבה קבוצות יהיה קשה נגדה. מנגד החבורה של מתן בירנבוים תצטרך לשפר את החלק ההתקפי בקו הקדמי ובעיקר את האגרסיביות. דווקא הצעירים שהיו על המגרש ביזרעאל – בר חג'בי, נועם לייש ורז אמיתי הפגינו הרבה רוח לחימה.

עפולה פתחה היטב עם דקות טובות של ג'וזף מאוריס ודרנל יוג'ה שהוכיח רב-גוניות משני צידי המגרש. הגנה טובה של גיא אוד על גלעד הירש הוציאה את הפוקוס ממשחק ההתקפה של יזרעאל ובסוף הרבע הראשון - 19:31 לעפולה.

ברבע השני עפולה העבירה הילוך בהתקפה כאשר יוג'ה המשיך לשלוט ברחבות, ואילו עומר זמיר שעלה מהספסל הוסיף את מימד הקליעה מבחוץ. יזרעאל בעיקר התבססה על יכולת אישית של הירש ורובינשטיין, לא שיחקה קבוצתי ובעיקר לא שמרה וירדה למחצית בפיגור גדול - 62:37 לעפולה.

במחצית השנייה יזרעאל עלתה אחרת למגרש וניצלה שאננות של עפולה ועצבנות של צמד הזרים שלא קיבל שריקות. דקות טובות של הירש וחג'בי יחד עם מטווח שלשות ויזרעאל רצה מפיגור 66:44 לריצה של 0:13 תוך 5 דקות עד שהורידה מתחת לדו-ספרתי. מאוריס ושלשה של אליהו הורידו את עפולה בסיום הרבע השלישי ביתרון 68:80.

הירש, רובינשטיין וחג'בי המשיכו לנסות ולהתקרב כל הזמן, אבל צמד הזרים יחד עם טל דן השאיר את היתרון הדו-ספרתי לאורך כל הרבע האחרון.

קלעו לעפולה: דרנל יוג'ה 19, טל דן וג'וזף מאוריס 18 כ"א, עומר זמיר 13, אבי אליהו 12, גיא אוד 9, אייל סולומוביץ' 5, דן ווליס 4, יואב דביר 3.
קלעו ליזרעאל: גלעד הירש 25, ליאור רובינשטיין 23, בר חג'בי 12, אורי כהן-מינץ 10, אורן אלמגור 8, נעם לייש 6, איתי אסף 4.


הירש. 23 נק' לא עזרו לקבוצתו לנצח







כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();