זמיר. גם הוא בדרך לעפולה



עפולה החתימה זר וסגרה את הסגל
ברק חקלאי ,07/09/2010

הפורוורד/סנטר, דרנל יוג'ה (22, 2.01), יהיה האמריקאי השני בקבוצתו של רועי פרל שקרובה לצרף גם את עומר זמיר (23, 1.94) ובכך תסתיים בניית קאדר השחקנים שלה לעונה הקרובה.

הפועל עפולה שהחלה את אימוניה בשבוע שעבר סיימה את בניית הסגל שלה לקראת העונה החדשה. היום (ג') הודיעה הקבוצה על החתמתו של הפורוורד/סנטר דרנל יוג'ה (22, 2.01) מאוניברסיטת Prairie View. האמריקאי סיים את עונתו האחרונה בקולג'ים עם ממוצע של 15 נק', ו-5.9 רב' ב-26 דק' משחק. עם סיום שנת הסיניור שלו נבחר האמריקאי לחמישיית העונה ולשחקן ההגנה במחוז בו שיחק ((SWAC. "מדובר בשחקן בעמדת הסנטר שיביא לנו הרבה אתלטיות, רב גוניות והגנה חזקה". אמר מאמנה של עפולה, רועי פרל.

יוג'ה הוא יליד ברוקלין, ניו יורק, והעביר את שנות ילדותו במגרשי הרוקר פארק המפורסמים שם עיצב לעצמו את סגנון משחקו שהושפע "הפרוע". את קריירת המכללות החל בבלין ג'וניור קולג' ולאחר שנתיים עבר ל-Prairie כאשר בעונתו הראשונה הוא צובר 12 נק' ו-7.4 רב' למשחק.



שחקן נוסף שצפוי להצטרף לעפולאים הוא עומר זמיר (23, 1.94) ששיחק בעונה החולפת יחד עם הפועל ת"א (אוסישקין) בליגה הארצית. הגארד התל-אביבי גדל במחלקת הנוער של מכבי והיה חלק מהקבוצה המפוארת של הצהובים שכללה את עומרי כספי, יוני ניר, ניב ברקוביץ' ודניאל גור אריה.

עם סיום גיל הנוער והמעבר לבוגרים (06/07) שיחק זמיר באליצור יבנה (אז בארצית) ועזר לעלותה לליגה השנייה. עונה לאחר מכן (07/08) עלה יחד עם גבעת שמואל לליגת העל אולם לא המשיך בקבוצה וירד שוב לליגה השלישית הפעם, להפועל עמק יזרעאל אותה אימן באותו הזמן שרון אברהמי שהדריכו גם השנה במדים האדומים.

עפולה למעשה סגרה את הסגל שלה לעונה הקרובה כשהקו האחורי שלה כולל את אבי אליהו, מאוריס ג'וזף, יואב דביר, עומר זמיר, דן ווליס, גיא אוד, עוז קלימי ואשד גטווע. בקו הקדמי נראה את טל דן, אייל סולומוביץ' ודרנל יוג'ה.







כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();