ר"ג וטבעון מחתימות, לב השרון גברה על רמלה
ברק חקלאי ,06/09/2010

אייזיק רוזנפלט (25, 2.04) חתם ביורדת מליגת העל. עופר רחימי צרף את גל חלמיש (19, 1.91) שלא חיכה ליקנעם/מגידו. בקרב היניבים ניצח בורגר את וייצמן שחסר שישה שחקנים, 77-107.

היורדת מליגת העל, עירוני ר"ג, הודיעה הערב (ב') על החתמתו של המתאזרח אייזיק רוזנפלט (25, 2.04), שחקנה של בני השרון בעונה שעברה. הפורוורד האתלטי הצטרף לקבוצתו של דן שמיר בסוף חודש נובמבר 2009 ולמעט הבלחה אחת מול עירוני ר"ג (19 נק' ב-18 דק') לא זכה האמריקאי/ישראלי ליותר מדי הזדמנויות ובעיקר חימם את הספסל הנוח באולם היובל כשמספריו העידו על תרומתו, 2.8 נק' ב-7 דק'.

רוזנפלט, יליד סיינט פול, בירת מינסוטה, החל את קריירת המכללות שלו בבולינג גרין מ-Division 1 אך לאחר שלא שיחק החליט לרדת לליגה השלישית ולשחק במכללת סיינט תומאס אותה הוביל לשלוש זכיות רצופות באליפות המחוז תוך כדי מאזן מרשים של 18:62 במשחקים. השחקן בן ה-25 החל את הקריירה האירופאית שלו בקורדובה מהליגה השנייה אך עזב את הקבוצה כבר לאחר תשעה משחקים. לקראת סוף עונת 08/09 הצטרף לאקדמיק הפורטוגלית וכאמור בעונה החולפת שיחק בבני השרון.

ויקטור סקורניק עדיין עובד על השלמת הסגל שלו כשכרגע מונה את חן זיגדון, אור ברנר, יריב יצקן, ארז קוחנסקי, יואב ארביב, איציק אוחנון, ולאדי ירמישין, בר ראובן וג'סטין נברוס.

לא מן הנמנע שבימים הקרובים נשמע על החתמות נוספות גם בגזרת הזרים אצל הרמת גנים שמנסים לשדרג את עמדת הסנטר המסתמנת כנקודת התורפה שלהם.


יצקן. יוביל את ר"ג העונה

גל חלמיש הצטרף לטבעון

הסמול פורוורד הצעיר, גל חלמיש (19, 1.96) לא חיכה לקבוצתו בעונה שעברה, הפועל יקנעם/מגידו וחתם בהפועל "מרנין" טבעון של עופר רחימי. חלמיש הצטרף לחבורה של אוהד יתום "במבצר" בתחילת העונה החולפת אך כבר במחזור הראשון מול מכבי הוד השרון הוא נפצע וחזר למגרשים רק במחזור ה-12 והתקשה להציג יכולת גבוהה. הצעיר סיים את העונה עם ממוצע של 2.7 נק' ב-10 דק' למשחק.

חלמיש גדל במחלקת הנוער של בית"ר בנימינה וכבר מגיל צעיר נחשב לשחקן שהמועדון הצנוע ייבנה עליו. כשהוא רק בן 16 הספיק הפורוורד לערוך את משחקו הראשון בליגה הלאומית יחד עם הבוגרים של בנימינה. עונה לאחר מכן (08/09) חווה ירידה עם קבוצתו האהובה כשהוא קולע 4 נק' ב-18 דק'.

הסגל של עופר רחימי חסר מאוד מתחילת האימונים כאשר שלושת המתאזרחים החדשים, ברט הארווי, מט שמייס וצח אוואנס עדיין לא נחתו בישראל. לגבי הארווי קיים גם סיכוי שיצטרף למכבי חיפה. בר טימור נמצא בטירונות בדרום ולא מתאמן עם הקבוצה באופן סדיר.


חלמיש. מגיע לחממה בטבעון


לב השרון הביסה את רמלה

במשחק אימון שנערך הערב (ב') באולם קריית החינוך בבני דרור גברה הקבוצה המקומית, הפועל לב השרון, על אליצור רמלה בתוצאה 77-107. האורחים היו חסרים את אילן ברקוביץ' (פציעה בקרסול), גיא לביא ומתן יעקובוביץ' (צבא), איתן רוטנברג (מחלה) ושני הזרים, קיה יאנג וסילבסטר ספייסר שטרם הגיעו לישראל. לב השרון שמתאמנת כבר שבועיים עדיין לא הודיעה על צירופם של זרים וכרגע הסגל שלה מושתת בעיקר של שחקנים צעירים.

שתי הקבוצות רצו מהפתיחה כאשר ברמלה בולט בעיקר ליאור לוי שייצר את מרבית הנקודות אצל האורחים, מהצד השני טל רונן נכנס היטב למשחק, 5-10 למקומיים (3). ינעם אירם הריץ טוב את רביב פיטשון ואופיר הובר והיתרון צמח לדו ספרתי, 5-15 (5). אופיר לוי שבהיעדרו של ברקוביץ' השתלט על עמדת הרכז השאיר את הרמלאים במשחק עם 4 נק' רצופות מהקו, 11-16 (8). שלשה של הובר עם הבאזר סיימה את הרבע בתוצאה, 18-27.

מי שפתח טוב את הרבע השני בקבוצתו של יניב וייצמן היה סשו ננקוב הצעיר שהראה נוכחות בצבע וכמה מהלכים יפים. עמית שירן שמתאמן עם המארחים אך עדיין לא חתם נכנס מהספסל והראה יכולת טובה, 23-32 (13). הגארדים של השרון איבדו הרבה כדורים ובעיקר את הראש ואופיר לוי המשיך לנגוס ביתרון שהצטמצם ל-3 נק' בלבד, 37-40 (18). רונן לקח את העניינים לידיים והנהיג ריצה של 1-9 שהורידה את הקבוצות להפסקה ביתרון של 11 נק' לטובת המקומיים, 38-49.

ליאור לוי וננקוב החלו טוב את החצי השני והורידו את ההפרש מעט, 45-52 (22), אך בריחה נוספת של לב השרון (0-7) והיתרון הוכפל, 45-59 (24). פיק אנד רול יפה בין רונן לשירן הסתיים בסל ועבירה ובסיום הרבע השלישי 60-73.

צור אוסטפלד פתח בחמישייה של יניב בורגר בתחילת הרבע האחרון ובעזרת הגנה חזקה הביא לסלים קלים בצד השני, 60-78 (32). ליאור לוי שיחד עם אופיר לוי היו היחידים שהוציאו לפועל אצל הרמלאים יצא בחמש עבירות ולחבורה האורחת נגמר האוויר. אירם, רונן, הובר, פיטשון ושירן רצו בכל הזדמנות ובסיום 77-107 ללב השרון.

קלעים:
הפועל לב השרון – רביב פיטשון 24, טל רונן ואופיר הובר 18 כ"א, עמית שירן 16, ינעם אירם 13, צור אוסטפלד 7, יונתן לזר 6 ועומר וינטר 5

אליצור רמלה – אופיר לוי 24, ליאור לוי 23, סשו ננקוב 13, יוני לוי 8, תומר כהן 5 ותומר אילוז 4


פיטשון. גנב 24 נקודות...







כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();