רונן. מתאחד עם אירם



נהריה ולב השרון מחתימות, יבנה לא ספרה את כפ"ס/כוכב יאיר
ברק חקלאי ,06/09/2010

רון סבג (20, 1.84) חתם בשורות קבוצתו של שאול אייזנברג וטל רונן (21, 1.91) התאחד עם חברו הטוב מימי הנוער בבני הרצליה, ינעם אירם. נתי כהן יכול לרשום W ראשון העונה לאחר שקבוצתו גברה על החבורה של הוד בן הרצל, 76-86.

עירוני נהריה ממשיכה בחיזוק הקו האחורי שלה והיום (א') הודיעו הסגולים-לבנים על החתמתו של רון סבג (20, 1.84) שירד בעונה שעברה לארצית יחד עם הפועל נצרת עילית. הגארד הצעיר לא הצליח לשמור על יציבות ולצד משחקים מרשימים (17 נק' מול טבעון במחזור ה-21) הגיעו לא מעט משחקים בהם נעלם לגמרי ובילה זמן רב על הספסל. את העונה הוא סיים עם מספרים בינוניים של 6.5 נק' ו-2.4 אס' ב-22 דק'.

מגיל צעיר נחשב הנער מהגליל לכשרון גדול ובאמתחתו רשימת הישגים מרשימה מאוד. בגיל ילדים הוביל את קבוצת הפועל עמיר/שמיר לזכייה בגביע המדינה. כשהוא רק בן 16 הוליך סבג את תיכון עמק החולה לאליפות ה-ISF ובנוסף נבחר שלוש פעמים ברציפות לחמישיית העונה בנוער לאומית (05/06, 06/07, 07/08). יכולתו הטובה זיכתה אותו בבחירה לשני משחקי אול-סטאר הנוער 2006-2007 כשבראשון הוא קולע 11 נק', קוטף 8 רב' ומוסר 5 אס'. השמאלי הקטלני שיחק גם בנבחרות הקדטים והנוער והיה חלק מהסגל הרחב של העתודה 2010 אך נופה מוקדם מן הצפוי ולא יצא לאליפות אירופה דרג ב' שנערכה הקיץ באוסטריה.

משחק הבכורה שלו בבוגרים היה דווקא בהיכל נוקיה כשפתח בחמישייה של הפועל גליל עליון (07/08). את העונה לאחר מכן החל בגליל אך בהמשך ירד לשחק במכבי הוד השרון מהלאומית במטרה לצבור דק' משחק. כאמור בשנה שעברה שיחק במדי הפועל נצרת עילית.

הסגל של נהריה מתחזק בצעדים קטנים ונכון לעכשיו הוא מונה את עדי פרג, איתי קרביוב, אסף אוחנה, אלמוג ברק וסבג.


סבג. לא זז מהצפון.

טל רונן חתם בהפועל לב השרון

מחתימה נוספת היום היא קבוצתו של יניב בורגר שהודיעה על הצטרפותו של טל רונן (21, 1.91) שהיה בתוכניות של המאמן מהרגע שחתם בקבוצה. העברתו של רונן למדים האדומים התעכבה מספר שבועות בעקבות סחבת מצדה של בני השרון לה שייך כרטיס השחקן שלו, אך בסופו של דבר, לאחר שמתן מרציאנו חתם בקבוצה מליגת העל, ויתרו השרונים על שירותיו של הקלעי והוא חתם אצל בורגר.

בעונה החולפת שיחק רונן במדי עירוני קריית אתא וגם הוא בדומה לסבג ירד לארצית. הגארד ההרצלייני סבל ממספר פציעות בעונה החולפת שהגבילו את כמות משחקיו ופגעו בממוצעים האישיים. את העונה הוא סיים עם 9.9 נק' עם 45% מחוץ לקשת ב-27 דק'.

רונן גדל במחלקת הנוער של בני הרצליה וכבר מגיל צעיר סומן כאחד שיוביל את קבוצות הנוער שלה לגבהים. בגיל נערים זכה באליפות המדינה (04/05), בכיתה י"ב נבחר לשחקן העונה במחוז הצפון של הנוער לאומית (06/07) ושותף במשחק אול-סטאר הנוער. ההרצלייני הספיק גם לשחק בנבחרות הנוער והעתודה של ישראל.

עם סיום גיל הנוער הצטרף לבית"ר בנימינה בה נתן מספרים יפים יחסית לפעם הראשונה בה הוא משחק במסגרת בוגרת, 7.4 נק' ב-18 דק'. עונה לאחר מכן עבר להפועל נצרת עילית וכאמור בעונה החולפת שיחק בעירוני קריית אתא.

הסגל של בורגר מונה כרגע את ינעם אירם, רביב פיטשון, אופיר הובר, עומר וינטר, שקד ורד, צור אוסטפלד ורונן. על הכוונת של הקבוצה נמצאים שני זרים ועוד מספר ישראלים שאמורים לחתום בימים הקרובים.


בורגר. רצה את רונן כל הקיץ

טימברלייק והארדין היו גדולים מדי על כפ"ס/כוכב יאיר

במשחק אימון שנערך הערב (א') ביבנה ניצחה המארחת את הפועל כפ"ס/כוכב יאיר 76-86 בעזרת משחק מרשים מאוד של שני הזרים שלה, צ'אד טימברלייק ודבון הארדין.

אלעד הופמן לא שותף במשחק בעקבות מתיחה במפשעה ובחמישייה של נתי כהן עלו ניר גולן, טימברלייק, גיא כהן, צפריר וולפר והארדין. בכפ"ס פתחו עומר רוב, שלומי הרוש, שי מולנר, וצמד הג'קסונים, ריקי וג'רמיין.

כבר מהפתיחה ניתן היה לשים לב בהבדל במאסה בין שתי הקבוצות. יבנה הלכה פעם אחר פעם אל הארדין שלא אכזב וסיים הרבה מהלכים עם סל ועבירה, 6-11 (3). שריקה מוזרה של השופטים לעבירה בלתי ספורטיבית של עומר שמידט על עומר רוב החזירה את קבוצתו של הוד בן הרצל קצת לעניינים, 11-14 (6). טימברלייק וגיא כהן עם סלים קלים העלו את ההפרש, 15-23 (8). מהלך יפה של הגארד האמריקאי של יבנה סיים את הרבע בתוצאה, 17-26.

יבנה פתחה את הרבע השני באותה צורה בה סיימה את הראשון והמשיכה להגדיל את יתרונה, 17-31 (12). קרש סל של הארדין ושלשות של גולן שנכנס סוף סוף למשחק העלו את ההפרש לשיא של 23 נק', 26-49 (18). שלומי הרוש עם 4 נק' רצופות צימק מעט את התוצאה אבל גולן חתם את המחצית הראשונה עם סל מחצי מגרש, 30-52 לאחר שני רבעים.

ג'רמיין ג'קסון החל טוב את המחצית השנייה ובמספר סלים רצופים הוריד את ההפרש ל-14 נק', 42-56 (33). דניאל תמיר, שהוחתם בקבוצה במהלך הסופ"ש עם נק' ראשונות והרבע השלישי הסתיים כשלוח התוצאות הראה, 54-69.

כהן נתן לשחקני החמישייה שלו מנוחה רבה וברבע האחרון שיחקו בעיקר השחקנים הצעירים בשלו, אופיר מיארה (שעדיין לא חתם בקבוצה), אלון דמיבנסקי ותמיר. האחים הרוש, שלומי את אדיר, הצליחו להוריד את היתרון של המארחת עד ל-11 הפרש אבל כהן לא התבלבל והעלה חזרה את התותחים הכבדים, טימברלייק ווולפר שגמלו לו ישירות. שלשה עם הבאזר של עומר רוב סיימה את המשחק בתוצאה, 76-86 ליבנה.

קלעים:
אליצור יבנה- צ'אד טימברלייק 22, ניר גולן 17, גיא כהן ודבון הארדין 14 כ"א, צפריר וולפר 12, דניאל תמיר 4 ואופיר מיארה 3

הפועל כפ"ס/כוכב יאיר – ג'רמיין ג'קסון 15, אבירם זליקוביץ 11, עומר רוב 9, שלומי הרוש וריקי ג'קסון 8 כ"א, שי מולנר, אדיר הרוש ותום רוזן 6 כ"א, תומר אטלס 5 ושי קליינמינץ 2


כהן. פגע בול בזרים







כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();