סולומוביץ'. הרגיש שהוא שווה יותר



סולו עזב את טבעון וחתם בעפולה
ברק חקלאי ,04/09/2010

אייל סולומוביץ' (21, 2.04) החליט להיפרד מקבוצתו בעונה שעברה ולעבור ליורדת מליגת העל. הסיבה: פגיעה במעמדו של הפורוורד בעקבות השארתו של קובי אייזיק בסגל של עופר רחימי.

השקט התעשייתי האופף את טבעון מאז ומתמיד הופר בסופ"ש האחרון לאחר שאייל סולומוביץ (21, 2.02) החליט לעזוב את הקבוצה בעקבות החתמתו של קובי אייזיק שתביא לפגיעה במעמדו ולירידה בכמות דקות המשחק שלו. עפ"י מקורות יודעי דבר לפורוורד הצעיר הובטח כחלק מהחוזה בטבעון מקום בחמישייה ודקות משחק רבות אך בעקבות השארתו של איזייק בקבוצה הבין השחקן כי מה שהובטח לו רחוק מלהתקיים והחליט לעזוב במיידי. בעונה החולפת קלע 7.5 נק' עם 47% מחוץ לקשת ב-18 דק' למשחק.

סולו גדל במחלקת הנוער של עירוני נהריה וכבר מגיל צעיר נחשב לכוכב כשהוביל את הנערים של המועדון הצפוני לזכייה היסטורית בגביע המדינה לאחר ניצחון על הפועל חולון של שון דניאל ורביב פיטשון. במשחק עצמו קלע סולומוביץ' 24 נק' וקטף 13 רב'. בגיל נוער החליט השחקן לעבור לארה"ב ושיחק בתיכון ובג'וניור קולג'. בעונת 08/09 חזר לארץ וחתם בתחילה בהפועל יקנעם/מגידו, לאחר מספר משחקים עבר לטבעון ושיחק בה במשך השנתיים האחרונות.

עם החתמתו של הגבוה הישראלי ממשיכה עפולה בהתחזותה והסגל שלה כולל כרגע את אבי אליהו, טל דן, מאוריס ג'וזף, דן ווליס, עוז קלימי, גיא אוד, יואב דביר, אשד גטווע וסולומוביץ'.







כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();