שירן. הוביל את קלעי בארי



בארי וגדרה נפרדו כידידות, טבעון לא יכלה לאוסישקין
ברק חקלאי ,03/09/2010

שתי הדרומיות, אחת מהלאומית והשנייה מהארצית, נפגשו "בבועה" כחלק ממחנה האימונים אותו עורכת קבוצתו של אסף פוס בקיבוץ על גבול עזה. אוהד כהן בשלשה עם הבאזר כפה שוויון 85-85 והמשחק הסתיים ללא הארכה. הפועל ת"א גברה על קבוצתו של עופר רחימי בפעם השנייה בשבוע, 82-104.


הפועל בארי 85 – מכבי גדרה 85
דיווחו של דותן נווה

משחק אימון שנערך היום (ו') אחה"צ בקיבוץ בארי, בין הקבוצה המקומית למכבי גדרה מהליגה הארצית, הסתיים בשוויון 85-85 בזכות שלשה עם הבאזר של אוהד כהן ושתי הקבוצות החליטו לא להמשיכו להארכה בשל כניסת השבת.

בהתחלה עוד היה נראה כי המקומיים ייקחו בקלות את המשחק כאשר אל פישר, הזר החדש של בארי, יחד עם דורון קצף, יותם שירן ויועד בית יוסף שטפו את המגרש במהלכי כדורסל יפים.
למרות זאת, שלשות של אוהד כהן ומאבקים מתחת לסל של שחר כהן השאירו את גדרה במשחק והמחצית הסתיימה ביתרון 46-35 לבארי.

את המחצית השנייה, פתח דיוויד פאריס, הזר הגדול של בארי שנחת בארץ ערב המשחק, עם סל ועבירה אך מיעט לעשות פעולות דומות בהמשך המשחק. גם זרה השני של הקבוצה, פישר, הוריד את הרגל מהדוושה ונתן לישראלים להוביל וכך באמת עשו יותם שירן, דורון קצף, דניאל איידן ואלעד קנפו שקלעו את מרבית נקודותיהם ברבע השלישי והרביעי. בגדרה היה זה תורו של אנדרו סאלופ אקס של בארי שנכנס לעיניים ותרם רבות לקאמבק של האורחים יחד עם הרכז ראובן בן דוד שהראה הרבה כדורסל טוב. ברבע האחרון שחקני בארי נכנסו לבעיית עבירות כאשר שירן ופישר מצאו את עצמם מחוץ למשחק והקבוצה מהארצית ניצלה זאת והצליחה לכפות שוויון בזכות אוהד כהן ביום מטורף מחוץ לקשת.

הרבו לקלוע לבארי: אל פישר ויותם שירן 14 כ"א, אלעד קנפו 12, דורון קצף ודניאל איידן 11 כ"א ויועד בית יוסף 9.
הרבו לקלוע לגדרה: אוהד כהן 23, שחר כהן 18, אנדרו סאלופ 15 וראובן בן דוד 14.

הפועל "מרנין" טבעון 82 – הפועל ת"א אוסישקין 104

במשחק שנערך בין שתי הקבוצות מהלאומית כחלק ממחנה האימון אותו עורכים האדומים בצפון ידם של ברייאן אוסברי וטוהר חייימוביץ' הייתה על העליונה.

טבעון הגיעה בהרכב חסר ללא שלושת המתאזרחים החדשים שלה, ברט הארווי, צח אוונס ומט שמייס. בר טימור שנמצא בטירונות בדרום לא מתאמן עם הקבוצה ומגיע כרגע רק למשחקי האימון. מתחילת המשחק אוסישקין דרסה ובסיום ניצחה ב-22 הפרש.

הרבו לקלוע להפועל ת"א אוסישקין: ברייאן אוסברי 37, טוהר חיימוביץ 20.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();