דן. מצפין לראשונה בקריירה



טל דן בעפולה יחד עם זר ראשון
ברק חקלאי ,31/08/2010

הפורוורד בן ה-23 חתם בשורות היורדת יחד עם ג'וזף מאוריס (25, 1.95), בוגר אוניברסיטת ורמונט היוקרתית. ביממה הקרובה צפויה הקבוצה להודיע על החתמות נוספות. עומר שמידט (23, 1.82) סיכם באליצור יבנה.

לוח העובר ושב של הליגה הלאומית

קבוצה נחמדה מאוד נבנית לה בעפולה. היום (ג') הודיעו בצפון על החתמתו של הפורוורד טל דן (23, 1.95) ששיחק בעונה החולפת במדי מכבי אשדוד. השמאלי המגוון החל את העונה בעירוני אשקלון אך לאחר שראה כי לא יקבל הזדמנות החליט לנדוד מספר קילומטרים צפונה ולחתום במכבי אשדוד מהלאומית. בקבוצתו החדשה צבר דן 15.7 נק', 6.1 רב' ו-2.3 אס' למשחק ועזר לאשדודים לסיים במקום החמישי ובסופו של דבר להגיע עד לשלב חצי גמר הפלייאוף שם הפסידו לאלופת הלאומית, מ.כ הבקעה.

דן גדל במחלקת הנוער של מכבי ראשל"צ ושיחק גם בכל הנבחרות הצעירות של ישראל. בעונת 05/06 עלה לבוגרים של הכתומים. כשראה שדקות משחק הוא לא מקבל יותר מדי החליט לרדת ללאומית ולשחק ב...מכבי אשדוד בה נתן מספרים יפים של 16.1 נק' ב-28 דק'. היכולת הטובה החזירה אותו לעיר היין אבל שוב הוא לא קיבל את ההזדמנות ועבר לעירוני נס ציונה בליגה השנייה. בקבוצתו של חנן הירשוביץ נתן הילד מווילס עונת שיא כשהוא מסיים עם 17.7 נק', 5.6 רב' ו-2.3 אס' למשחק. כאמור בעונה החולפת שיחק דן באשקלון ולאחר מכן באשדוד.

בנוסף לדן הודיעה הקבוצה על החתמתו של הגארד גו'זף מאוריס (25, 1.95) בוגר אוניברסיטת ורמונט היוקרתית עימה הגיעה עד השלב הראשון של טורניר ה-NCAA בשנה שעברה. הגארד קלע בעונתו האחרונה בורמונט 13.9 נק' ב-29 דק' והיה מהבולטים בה.

מאוריס הוא יליד מונטריאול, קנדה. את ילדותו העביר בעיר הולדתו ואף שיחק בתיכון המקומי. בשנתו האחרונה בתיכון נבחר למצטיין המחוז בו שיחק כשקלע 24 נק' למשחק והשתתף גם במשחק האול-סטאר הקנדי. כשסיים את לימודיו גויס ע"י אוניברסיטת מישיגיין סטייט, שיחק בה שנתיים אך לא הצליח להביא את עצמו לידי ביטוי. מאוריס רצה לשחק והחליט לעבור לורמונט שם סיים את קריירת המכללות שלו בעונה החולפת. "רציתי לעבור לורמונט כי היו לי לא מעט געגועים הביתה והיה לי גם חשוב לשחק כמה שיותר, מה שלא קרה במישיגיין" אמר השחקן בראיון לאתר האינטרנט של ורמונט לפני מספר חודשים.



אחיו הקטן של מאוריס, כריס, משחק במכללת סירקיוז. רצה הגורל והעונה הם נפגשו בסיבוב הראשון של טורניר המכללות כשסירקיוז דורגה במקום הראשון ואילו ורמונט רק בשש עשרה. ערוץ ESPN החליט שהסיפור מספיק מעניין והכין על שניהם כתבה לקראת המשחק . בהתמודדות עצמה גברה סירקיוז על ורמונט.

בימים הקרובים צפויה עפולה להודיע על החתמות נוספות כשעל הכוונת נמצא סנטר זר ועוד ישראלי אחד או שניים. בסגל של המאמן רועי פרל נמצאים כרגע אבי אליהו, דן ווליס, עוז קלימי, גיא אוד, יואב דביר, אשד גטווע, טל דן ומאוריס.


אליהו. יהיה לו למי למסור בעפולה

עומר שמידט סיכם ביבנה

נתי כהן ממשיך לחזק את הקו האחורי שלו לאחר שקבוצתו סיכמה עם עומר שמידט (23, 1.82) שירד בעונה החולפת ליגה עם הפועל נצרת עילית. שמידט היה פצוע במהלך חלק גדול של העונה מה שפגע מעט במספריו, 10.4 נק' ב-20 דק' למשחק.

את הליגה הלאומית פגש הצעיר בן ה-23 לראשונה בעונת 06/07 כששיחק במכבי אשדוד. לאחר שנתיים בדרום עבר לבנימינה בה העמיד את הממוצעים הטובים בקריירה, 15 נק', 2.5 רב' ו-2.8 אס' ב-32 דק' משחק. למרות היכולת הטובה שלו בנימינה ששיחקה ללא זר ובעקבות כך ירדה לליגה הארצית.

יחד עם שמידט ליבנה יש קו אחורי מרשים הכולל את ניר גולן, צ'אד טימברלייק ואלעד הופמן יחד עם אלון דמבינסקי וחיים ברבי הצעירים. את הקו הקדמי של הקבוצה יחזיקו גיא כהן, צפריר וולפר, דבון הארדין ויוני לוי. אורי מור חיים ונועם קנניץ, בוגרי מחלקת הנוער של יבנה, ישלימו את הקאדר של כהן.


כהן. יבנה תרוץ הרבה העונה







כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();