פרג. בעל הבית החדש



נהריה מצאה בעל בית חדש
ברק חקלאי ,29/08/2010

עדי פרג (31, 1.86) סיכם היום (א') את תנאיו בקבוצה מעין שרה ויהיה רכזה הפותח. "אני מאושר לחתום, עבר עליי קיץ קשה ואני מקווה שתהיה לנו עונה גדולה". מאמן אומנם עדיין אין אך זה לא מפריע להנהלה לחפש שחקנים נוספים ובימים הקרובים צפויים להודיע בגעתון על החתמות נוספות.

לוח העובר ושב של הליגה הלאומית מתעדכן על בסיס יומי

אחד השחקנים הטובים והמוערכים בליגה הלאומית מצא בית חדש. עדי פרג (31, 1.86) סיכם היום (א') את תנאיו בעירוני נהריה וישמש כרכזה הראשון של הקבוצה מהצפון. את העונה שעברה החל הגארד בהפועל חולון אך לאחר מספר מחזורים החליט לרדת לליגה השנייה ולשחק במכבי אשדוד שרצתה לעלות בכל תנאי לליגת העל. פרג סיים עונה טובה מבחינה אישית כשהוא קולע 14.6 נק' ב-41% מחוץ לקשת ומוסיף 4.7 אס'. את העונה הסדירה סיימו האשדודים במקום החמישי ובפלייאוף הם נעצרו בחצי הגמר מול מ.כ הבקעה אחרי שבדרך הם גוברים על הפועל חיפה בסדרת משחקים מרתקת.

"אני שמח לחתום בנהריה". אמר פרג לאחר הסיכום. "עבר עליי ועובר על עוד הרבה שחקנים אחרים קיץ לא קל מבחינת הצעות. אני מאושר להגיע לנהריה ומקווה שתהיה לנו עונה גדולה. אני עוד לא רוצה כרגע לצאת בהצהרות כי הסגל של הקבוצה רחוק מלהיות סגור אבל אני מאמין שתהיה פה קבוצה מצוינת שלא תפחד מאף שם כזה או אחר בליגה הלאומית".
פרג גדל במחלקת הנוער של הפועל ת"א ואף שיחק עם הקבוצה הבוגרת. הקריירה שלו רווית הישגים כשהרגע הגדול ביותר שלו מבחינה אישית היה עם הפועל חולון בסדרת גמר הפלייאוף של הליגה הלאומית (05/06) מול הפועל עפולה כאשר במשחק המכריע באולם הפחים קלע הישראלי שלשה עם הבאזר, העלה את חולוניה לליגת העל וכל השאר היסטוריה.

הגארד קנה לעצמו שם של קבלן עליות סדרתי. בשש שנים הספיק פרג לעלות חמש פעמים לליגת העל: מכבי פ"ת 03/04, חולון 05/06 ו-06/07, מכבי חיפה 07/08 והפועל עפולה 08/09. מבחינת תארים אישיים בעונה המלאה היחידה שלו בליגת העל (04/05) יחד עם המלאבסים סיים כתגלית העונה כשהוא מעמיד ממוצע של 8.8 נק' ו-3.3 אס' ב-24 דק'. עונתו הטובה ביותר בלאומית מבחינה סטטיסטית הייתה עם חולון באליפות הראשונה, 17.4 נק' ו-3 אס' למשחק הוא סיפק בכל ערב והיה הגורם המרכזי לזכייתה של האימפריה הסגולה בתואר.

נכון לעכשיו לנהריה אין עדיין מאמן אחרי שהקבוצה חזרה בה מהסיכום בע"פ שהיה עם עמיר עוזי. מבחינת סגל שחקנים, למעט פרג חתום בקבוצה גם הפורוורד איתי קרביוב (25, 1.98). הנהלת הקבוצה עושה מאמצים גדולים על מנת להשאיר את השחקנים הצעירים ששיחקו בעין שרה בעונה שעברה. על הכוונת יש לא מעט שמות גדולים של שחקנים שכבר שיחקו בעבר בקבוצה ובימים הקרובים רועי אייזנברג וההנהלה יצאו בהודעה מסודרת לגביהם.


אייזנברג. שמות גדולים בדרך לעין שרה






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();