דאנקן מגיע לאשדוד
ספסל ,29/08/2010

אמנם לא טים (וגם אין קירבה משפחתית), אבל ג'וש דאנקן, ששיחק בעונה שעברה בליאז' הבלגית, יהיה הזר השלישי של העולה החדשה מהדרום.

מכבי אשדוד החתימה בסוף השבוע את ג'וש דאנקן (24, 2.04 מ'), שמשחק בשתי עמדות הפנים והעביר את העונה האחרונה בסגנית אלופת בלגיה, ליאז'. דאנקן יהיה הזר השלישי של הקבוצה אחרי ראמל בראדלי וג'וש קארטר וכמו כן יצטרף אל מאיר טפירו, שון דניאל, יוני דרעי וברק חדד.

דאנקן גדל בסינסנטי, אוהיו, כאשר מיד לאחר סיום לימודיו בתיכון הוא החל לשחק במכללת אקסבייר. בשנתו האחרונה במכללה, 2008, נהנה דאנקן מממוצעי שיא של 12.4 נקודות ו-4.7 ריבאונדים, נתונים שהוליכו את קבוצתו לזכייה באליפות קונפרנס ה"אלנטיק 10" וחשוב מכך, אל שמונה הגדולה של ליגת המכללות.

דאנקן הגיע לשיאו בטורניר המכללות האחרון בו השתתף. הוא קלע 20 ו-16 נקודות בסוף השבוע הראשון ורשם שיא קריירה של 26 נק' בניצחון בהארכה על ווסט וירג'יניה בסוויט 16, לפני שהודח משחק לפני הפיינל פור ע"י UCLA של קווין לאב, דארן קוליסון וראסל ווסטברוק.

לאחר שסיים את לימודיו חתם דאנקן בפו אורטז הצרפתית, ורק חוסר מזל ופציעה מנעו ממנו להשתתף בחלקים של העונה ולהמשיך ולהתפתח. בעונה האחרונה דאנקן חתם בליאז', שסיימה את העונה הסדירה במקום הראשון והגיעה לגמר הפלייאוף, שם נכנעה לשרלואה. דאנקן תרם בעונה האחרונה 10.9 נקודות ו-4.6 ריבאונדים.

דאנקן מסוגל לשחק בשתי עמדות הפנים ולהיות אפקטיבי מאוד בשתיהן בשל גודלו ומוטת ידיו. מדובר בסנטר חזק, שיכול גם לצאת החוצה ולקלוע מחוץ לקשת (38% מהשלוש בעונה האחרונה). ג'וש קיבל מחמאות לאורך הקריירה שלו על היותו שחקן מאוד חכם ואחד שעוזר מאוד למרקם הקבוצתי.

עו"ד שי האוזמן, מנהלה המקצועי של מכבי אשדוד: "ג'וש הוא שחקן מצויין ואנחנו שמחים לצרף אותו. הוא גבוה מאוד מוכשר שיהיה חלק חשוב גם מהמרקם האנושי של הקבוצה. ניתן לראות קו מאפיין ברמה המקצועית והאנושית של השחקנים שהחתמנו עד כה".






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();