קרביוב. מצפין עד נהריה



רכש ראשון לנהריה: איתי קרביוב סיכם את תנאיו
ברק חקלאי ,27/08/2010

הפורוורד בן ה-25 הוא השחקן הראשון שמצטרף לסגל של עמיר עוזי. בימים הקרובים צפויה הקבוצה להודיע על החתמות נוספות. בכל עת אתם יכולים להתעדכן בסגלים המלאים של הקבוצות במסגרת לוח העובר ושב שהוכן במיוחד ע"י צוות הלאומית של ספסל.

עירוני נהריה אומנם עדיין לא החלה את אימוניה לקראת העונה החדשה אך מאחורי הקלעים מתבצעת עבודת נמלים ע"י מנהלה המקצועי, רועי אייזנברג. היום (ו') סיכמה הקבוצה עם איתי קרביוב (25, 1.98) ששיחק בעונה שעברה במדי מכבי באר יעקב. לפורוורד היה תפקיד משמעותי מאוד בהישארות של רמי הדר וקבוצתו בלאומית לאחר שצבר 7.8 נק' ו-3.7 רב' ב-20 דק' למשחק. הופעתו הטובה ביותר בעונה החולפת היה בניצחון על הפועל יקנעם/מגידו במסגרת המחזור השלישי בליגה כשהוא קולע 17 נק' וקוטף 6 רב'.

קרביוב גדל במחלקת הנוער המפוארת של אליצור נתניה והיה חלק מקבוצת התיכון המרשימה של ליבוביץ' נתניה שזכתה בליגת העל לתלמידים בעונת 2002 יחד עם רביב לימונד, גוני יזרעאלי ואסף יגל. הישראלי אף שיחק בנבחרת הקדטים של ישראל שסיימה תשיעית באליפות אירופה בשנת 2001.

את הקריירה בבוגרים החל במכבי חדרה (03/04) ולאחר מכן ביקר בהפועל עפולה ובלב השרון. אחרי שנתיים של היעדרות מהליגה הלאומית חזר קרביוב ללב השרון ונתן את מספריו הטובים בקריירה כשסיים עם 9.4 נק' ו-5.4 רב' ב-23 דק' למשחק. יכולתו הטובה הרשימה מאוד את אנשי השרון שהחליטו להשאירו לעונה נוספת. כאמור בשנה שעברה שיחק השחקן בן ה-25 במכבי באר יעקב.

נהריה שרק בתחילת השבוע סיכמה על השתתפותה בליגה הלאומית אחרי ששאול אייזנברג והעירייה הגיעו לסיכום לגבי תנאי הפעלת הקבוצה ע"י קבוצת הניהול בראשותו של יו"ר הפועל ת"א לשעבר, ממשיכה בהכנותיה וכבר הספיקה להחתים את עמיר עוזי על חוזה לעונה הקרובה. לא מעט שמות של שחקנים מובילים בליגת העל ובלאומית שעדיין לא מצאו קבוצה הוזכרו ככאלה העשויים לחתום בנהריה ואכן בימים הקרובים תצא הקבוצה בהודעה לגבי החתמות נוספות.

בהגרלת לוח המשחקים של הליגה הלאומית נקבע כי הצפוניים יארחו את הפועל ת"א אוסישקין כבר במחזור הראשון של העונה וזהו ללא ספק אחד המשחקים היותר מעניינים שייערכו העונה בליגה כשהאוהדים האדומים יגיעו לעין שרה לפגוש את היו"ר לשעבר.


עוזי. מצפות לנו החתמות מעניינות בנהריה







כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();