זגורי. נשאר בבקעה



הבקעה, ר"ג וכפ"ס/כוכב יאיר מחתימות
ברק חקלאי ,23/08/2010

איילון זגורי (25, 2.02) סיכם עם אלופת הלאומית על התקשרות לעונה נוספת. ג'סטין נברוס (23, 2.01) בוגר אוניברסיטת Lamar חתם בקבוצתו של ויקטור סקורניק. הוד בן הרצל הביא את ריקי ג'קסון (23, 2.01) ממכללת Walsh.

לא מעט סימני שאלה היו לגבי הקו הקדמי של הבקעה שעד אתמול כלל רק את סטפון ברדפורד. היום הודיעה אלופת הלאומית כי היא סגרה עם שחקנה בעונה שעברה, איילון זגורי (25, 2.01). הפורוורד המגוון נתן מספרים יפים בעונה שעברה של 10.6 נק' ו-4.1 רב' והיווה חלק מרכזי בזכייתה של הבקעה בתואר האליפות.

זגורי גדל במחלקת הנוער של מכבי פ"ת ועזר לקבוצת הבוגרים לעלות לליגת העל בעונת 02/03. לאחר מכן יצא הפורוורד לגלות קצרה בגבעת שמואל רק כדי לחזור ב-04/05 לפ"ת ולרדת עימה ללאומית. הישראלי ניסה את מזלו בהפועל י-ם ובגליל עליון אך לא קיבל דק' משחק.

בגיל 22 הדרים לבירת הנגב לקבוצה הנהדרת שכללה את אילן ברקוביץ', ארז אשר ואוהד כהן. בב"ש פרץ לראשונה עם 14.2 נק' ו-6.7 רב' ונעצר רק בגמר הפלייאוף מול הפועל חולון. השחקן בן ה-25 נשאר עונה נוספת בדרום אך הפעם נעצר כבר בשלב רבע גמר הפלייאוף מול ברק נתניה. ב-08/09 חזר למרכז ושיחק בעירוני נס ציונה בה סיפק את הממוצעים הטובים בקריירה עם 17.8 נק' ו-6.6 רב'. בעונה החולפת שיחק כאמור בבקעה.

מבחינת נבחרות ישראל לזגורי יש ברזומה זכייה במדליית הכסף באליפות אירופה לעתודה 2004 שנערכה בצ'כיה. בנבחרת הגדולה שכללה את יותם הלפרין, ליאור אליהו וולאדי ירמשין תפקד בוגר מחלקת הנוער של המלאבסים בעיקר כמחליף לגבוהים וסיים את האליפות עם 4.6 נק' ב-17 דק' למשחק.

הסגל של הבקעה הושלם ככל הנראה סופית והוא כולל תשעה שחקנים בכירים. את הקו האחורי יאיישו גיא קנטור, יחזקאל סקוורר, גיל אמיתי, נועם מטלון, ליאור שם טוב, איתי לב ודיוויד לי ג'קסון ובקו הקדמי ישחקו סטפון ברדפורד וזגורי.


קנטור. התגעגע לזגורי

זר ראשון לויקטור סקורניק

עירוני ר"ג מודיעה בגאווה רבה על החתמת זר ראשון לעונת 2010/2011. ג'סטין נברוס (23, 2.01), פורוורד בוגר אוניברסיטת Lamar בה קלע בעונתו האחרונה 14.6 נק' ו-9.7 רב'. נתון מעט שלילי הוא כמות איבודי הכדור שלו (3) למשחק.

נברוס הוא יליד לאפאייט, מיסיסיפי ובוגר תיכון הולי ספרינגס עימו זכה באליפות המחוז ואף נבחר לטורניר מקדונלדס היוקרתי לאחר שהעמיד ממוצעד מרשים של 15 נק', 11 רב' ו-2 חט' למשחק. האמריקאי שיחק שנתיים בג'וניור קולג' Northwest Mississippi בו המשיך לככב וסיים כמצטיין הקבוצתי עם 16.1 נק' ו-11.2 רב'. יכולתו הטובה זיכתה אותו בהצעה קוסמת ממכללת Lamar בה כאמור שיחק שנתיים נוספות.

צפו בקטע של ג'סטין נברוס מתקופת המכללות שלו

עירוני ר"ג החליטה בצעד מפתיעה מאוד להחתים זר אחד בלבד העונה. החתמת זר נוסף אם תתבצע תעשה רק במהלך העונה. הסגל של סקורניק כולל בקו האחורי את אור ברנר, חן זיגדון, יריב יצקן וארז קוחנסקי. בקו הקדמי נמצאים איציק אוחנון, ולאדי ירמישין ובר ראובן הצעיר.


ירמישין. קיבל חיזוק בצבע

בכפ"ס כוכב יאיר מאמינים בג'קסונים

הפועל כפ"ס/כוכב יאיר הודיעה הערב (א') על החתמתו של ריקי ג'קסון (23, 2.01), בוגר מכללת Walsh, כזר השני של הקבוצה ובכך סגרה את מכסת הזרים שלה לעונה הקרובה. האמריקאי בן ה-23 יהיה הזר השני בכפ"ס/כוכב יאיר אחרי ג'קסון נוסף, ג'רמיין, שהגיע מהליגה השנייה בגרמניה. את עונתו האחרונה במכללה סיים הפורוורד עם 24 נק' ו-9 רב' למשחק וכמצטיין ליגת המכללות השנייה, NAIA. ישראל תהיה המדינה הראשונה בה הוא משחק מחוץ לארה"ב.

בן הרצל מחפש עדיין אחר שחקן ישראלי גבוה שישלים את הסגל שלו באופן סופי. הסגל של כפ"ס/כוכב יאיר מונה נכון לעכשיו את עומר רוב, שלומי הרוש, יוני מורן, אבירם זליקוביץ, תמיר זקס, אריק רוזנס, שי קליימינץ, תום סלוצקי, אדיר הרוש, תום רוזן ואת ריקי וג'רמיין ג'קסון.


בן הרצל. לקח קשה את מותו של מלך הפופ







כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();