קוחנסקי. קדנצייה שנייה בר"ג



קוחנסקי מתאחד שוב עם סקורניק, הפעם בר"ג
ברק חקלאי ,13/08/2010

שבוע לפני פתיחת האימונים בזיסמן סיכם את תנאיו הגארד/פורוורד הוותיק שסבל בעונה שעברה ממספר פציעות במכבי אשדוד וסיים עם 7.2 נק' ב-20 דק' משחק. הישראלי מצטרף לירמשין, יצקן, אוחנון וברנר שכבר חתומים בקבוצה.

בשקט בשקט בעירוני ר"ג מתגבשת קבוצה נחמדה מאוד שיכולה בקלות להתברג בצמרת הליגה הלאומית. העבודה השקטה שנעשית ע"י המאמן ויקטור סקורניק הסיתה את הזרקורים מזיסמן וחובה על כולם לספור את הרמת גנים בקרב על העלייה. היום סגרה הקבוצה עם ארז קוחנסקי (26, 1.95) ששיחק בעונה שעברה במדי מכבי אשדוד. הישראלי שסבל ממספר פציעות בעקבותיהן שותף רק ב-17 משחקים בעונה הסדירה בהם קלע 7.2 נק' ב-20 דק' משחק.

קוחנסקי הוא בוגר מחלקת הנוער של מכבי ת"א שם שיתף פעולה עם יותם הלפרין וגיא פניני בקבוצת הנוער לאומית. בנוסף מי שאימן אותו בנוער היה לא אחר מאשר מאמנו החדש/ישן, ויקטור סקורניק, כאשר בין השניים קיים חיבור מיוחד.
את קריירת הבוגרים החל השחקן בן ה-26 בבוגרים של מכבי אך כמו שקורה ללא מעט בוגרים של מחלקת הנוער הוא לא זכה ליותר מדי הזדמנויות. עונה לאחר מכן (03/04) עבר למכבי ראשל"צ אך גם אצל הכתומים מעיר היין לא קיבל מספיק קרדיט. המפנה הגיעה באליפות אירופה לעתודה עם הנבחרת המצוינת שכללה את הלפרין, לימונד, אליהו, קזרנובסקי וקוחנסקי עצמו. את האליפות סיימה ישראל עם מדליית הכסף וקוחנסקי נהנה ממוצע טוב של 7.6 נק' ב-56% מחוץ לקשת ב-23 דק'. עם סיום האליפות החליט להמשיך לעונה נוספת בראשל"צ וסוף סוף הוא קיבל את הצ'אנס שלו. במהלך העונה זכה בתואר תגלית העונה של חודש נובמבר אחרי מספר תצוגות מרשימות בליגה.

הרומן עם ראשל"צ הסתיים בצורה מפתיעה והגארד/פורוורד החליט לעבור לבני השרון בה גם לא הצליח יותר מדי להרשים. בעונת 06/07 הגיע קוחנסקי לקדנציה ראשונה בעירוני ר"ג תחת רובי בלינקו. במהלך עונת 08/09 החליט השחקן שהוא לא זוכה למספיק דקות משחק בר"ג, ירד לראשונה בקריירה לליגה הלאומית והתאחד עם מאמנו משכבר הימים.... ויקטור סקורניק במכבי אשדוד. ב-12 המשחקים שהספיק לשחק בלאומית קלע קוחנסקי 14.4 נק' וקטף 5.4 רב' ב-30 דק'. אשדוד עצמה סיימה במקום התשיעי והמאכזב.
בעונת 08/09 ניסה שוב את מזלו בליגת העל במדי עירוני קריית אתא אך גם בה הממוצעים שלו היו בינוניים ובסיום ירדה אתא לליגה הלאומית. כאמור בעונה החולפת חזר לקדנציה שנייה באשדוד.

בסגל של סקורניק נמצאים נכון לעכשיו חמישה שחקנים וביניהם אור ברנר, איציק אוחנון, ולאדי ירמשין, יריב יצקן וקוחנסקי. גם כן זיגדון ישחק ככל הנראה בקבוצה בעונה הקרובה. כבר עכשיו ברור לכולם שלסגל הזה יגיע חיזוק בדמות זר אחד לפחות ועוד מספר ישראלים.


יצקן. עוד מפציץ הגיע לר"ג






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();