ממשיך ללכת בעקבות אביו
ספסל ,11/08/2010

שון דניאל, שבעונה שעברה עזר להפועל חולון להישאר בליגה, חתם בקבוצה אחרת בה שיחק מוטי: העולה החדשה מכבי אשדוד בה ינסה לעשות את הפריצה הגדולה.

מכבי אשדוד ממשיכה לבנות את הסגל לקראת עונתה הראשונה בליגת העל, והיום החתימה הקבוצה שחקן רביעי: שון דניאל, שסיים את העונה שעברה בהפועל חולון. הוא מצטרף ליוני דרעי, מאיר טפירו והזר הראשון שחתם אתמול, ראמל בראדלי.

עבור דניאל ג'וניור מדובר בסגירת מעגל נוספת, לאחר שהוא מגיע למקום בו שיחק אביו מוטי לפני שמונה שנים בקבוצתו האחרונה בליגות הבכירות. דניאל, שהיה בסוף הקריירה, עזר לאשדוד להישאר ומאז שיחק רק להנאתו בליגות הנמוכות.

שון גדל במחלקת הנערים של הפועל חולון ובגיל נוער עבר למכבי ת"א, איתה זכה בשני גביעי המדינה. במקביל, הוא זכה באליפות בתי הספר עם הגימנסיה הריאלית ראשל"צ. את קריירת הבוגרים החל בהפועל יקנעם/מגידו, אבל בהמשך עבר לעירוני ר"ג בה סיים את העונה כשחקן אימונים.

את עונת 08/09 הוא פתח בצורה מבטיחה, אבל בהמשך נסוג במעמדו ומיעט לשחק. גם את העונה שעברה החל בעירוני ר"ג, אבל אחרי תשעה משחקים עבר להפועל חולון לה עזר להישאר בליגה. ב-12 משחקי ליגה בחולון רשם 2.6 נק' ו-1.6 ריב', ואילו בפלייאוף התחתון עלה ל-6.8 נק', 2.2 ריב' ו-43% מעבר לקשת.

דניאל, שעבר בכל שדרת הנבחרות הצעירות ואף היה מלך הסלים של אליפות אירופה לקדטים, נחשב להבטחה גדולה כמו בני דורו עומרי כספי (איתו התאמן הקיץ במחנה אישי בלאס וגאס) וגל מקל, אך עדיין לא הצליח לפרוץ בליגת העל ודרך במקום בשנים האחרונות. אפשר רק לקוות שאשדוד תהיה המקום המתאים עבורו לממש את הציפיות.

עופר ברקוביץ, מאמן הקבוצה: "אנחנו מאמינים שזו תהיה עונת הפריצה של שון, שבה הוא יתפוס את מקומו הטבעי כאחד הישראלים הבכירים בליגה. שון משתלב היטב בקונספט המקצועי והאנושי של הקבוצה ואני מאמין שהוא יתרום לקבוצה הן בפן ההתקפי והן בפן ההגנתי. אני שמח מאוד על הגעתו".






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();