זר ראשון למכבי אשדוד
ספסל ,11/08/2010

ראמל בראדלי, בוגר אוניברסיטת קנטאקי בה שיתף פעולה עם ראג'ון רונדו, ירכיב את הקו האחורי של העולה החדשה ביחד עם מאיר טפירו.

ימים ספורים לאחר שהחתימה את עופר ברקוביץ' כמאמן, רשמה היום מכבי אשדוד את החתמת הזר הראשונה שלה אי-פעם בליגת העל, כאשר סגרה עם ראמל בראדלי (25, 1.88 מ'), שמצטרף למאיר טפירו בקו האחורי.

בראדלי, יליד ניו יורק, הוא בוגר אוניברסיטת קנטאקי השני אי-פעם שמגיע ארצה אחרי אריק דניאלס אשתקד. במדי הוויילדקאטס שיחק הגארד בצוותא עם ראג'ון רונדו, ג'ו קרופורד, צ'אק הייז וג'ודי מיקס. בעונתו השלישית, לאחר עזיבתו של רונדו, הפך בראדלי לשחקן חמישייה וכסיניור רשם 15.9 נק', 4.2 ריב', 3.4 אס' ו-38% מעבר לקשת.

הוא לא נבחר בדראפט ולאחר מבחנים בניו ג'רזי נטס, יצא לשחק באירופה. בעונת 08/09 הוא שיחק בצ'דוויטה זאגרב, בה רשם 15.1 נק' ו-2.4 אס' למשחק בליגה הקרואטית. מאמנו היה זדראבקו ראדולוביץ', ששיחק במכבי ת"א בעונת 98/99 והמליץ לאשדוד על השחקן.

בעונה שעברה הוא עבר לדיז'ון בה רשם ב-22 משחקים 12.0 נק', 2.7 ריב', 3.7 אס', 38% לשלוש ו-65% בלבד מהקו ב-27.7 דקות בממוצע. דיז'ון השתרכה במקום האחרון ולאחר תבוסה במעל 40 הפרש בה לא קלע נקודה, הוא שוחרר, מה שלא מנע את ירידתה של הקבוצה לליגה השנייה.

עו"ד שי האוזמן, המנהל המקצועי של מכבי אשדוד: "מבחינתנו מדובר ברגע היסטורי: הזר הראשון בהיסטוריה של מכבי אשדוד בליגת העל. אנחנו מאושרים שהזר הראשון הוא שחקן ובן אדם יוצא מן הכלל כמו ראמל, אשר ביחד עם טפירו ירכיב קו אחורי אינטיליגנטי, מוכשר, אטרקטיבי ומנצח".






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();