אליהו. משחק מוקש בפינלנד



להמשיך במומנטום בפינלנד
ספסל ,11/08/2010

נבחרת ישראל תעלה הערב לפרקט באספו (20:00, ערוץ 1) במטרה לנצח את הפינים ולשמור על מאזן מושלם לקראת המפגש עם מונטנגרו במוצ"ש. ראניקו ומוטולה יעשו הכל כדי לזכות בניצחון ראשון בקמפיין. שיבק: "אסור לנו להקל ראש, זה משחק של להיות או לחדול עבורם".

אחרי שני ניצחונות משני משחקים, תעלה הערב (20:00, שידור חי בערוץ 1) נבחרת ישראל למשחק חוץ קריטי באספו נגד פינלנד, שעומדת על מאזן הפוך: שני הפסדים משני משחקים. הנבחרת יודעת שלמרות המומנטום שנוצר בבארי ונמשך מול לטביה, הפסד מול פינלנד עשוי להפוך את התמונה להרבה פחות נעימה.

הפינים הגיעו לטורניר ללא פטרי קופונן הפצוע מווירטוס בולוניה, מה שרק הגדיל את התלות בטימו ראניקו, שקלע עד כה 35% מסך הנקודות של נבחרתו בשני משחקיה הראשונים. הגארד, שעוד חודש יחגוג 30, זכור לקהל הישראלי מעונת 06/07, אז הוזכר כמועמד להצטרף למכבי ת"א, לא הגיע אליה וזמן קצר לאחר מכן ניצח אותה עם אולימפיה לובליאנה ביורוליג.

שחקן מוכר אחר הוא האנו מוטולה הוותיק, בעל עבר באן.בי.אי שכבר פרש וחזר ומשחק היום בטו-פו המקומית, בה רשם אשתקד 15.7 נק' ו-7.0 ריב' למשחק. שחקנים בולטים אחרים הם הפורוורד ג'ראלד לי מאוניברסיטת אולד דומיניון, הסווינגמן שון האף ששיחק בקבאלה היוונית בעונה שעברה, הפורוורד קימו מורינן שעבר הקיץ לפרנקפורט, הסנטר הוותיק טאקה קוטי והרכז פטרי וירטאנן שמבסס את עיקר משחקו על זריקה מבחוץ.

הפינים הפסידו עד כה לאיטליה ומונטנגרו, במשחקים בהם קלעו טוב יותר מעבר לקשת (19 שלשות ב-41%) מאשר בתוכה (21 סלים לשתיים בלבד ב-34%). הנתון הכי מפליא שלהם עד כה הוא יחס מזעזע של 39 איבודי כדור מול 7 אסיסטים בלבד. פינלנד הפסידה בריב' רק למונטנגרו ובפער קטן ונגד ישראל זה יכול להיות מפתח קריטי.

המאמן אריק שיבק אמר אתמול בתום האימון: "המשחק הזה הוא החשוב ביותר ואסור לנו להקל ראש. נבוא מרוכזים ואנחנו מודעים לעובדה שעבור נבחרת פינלנד מדובר במשחק של להיות או לחדול".

עומרי כספי: "זה משחק סופר חשוב עבורנו, חשוב להמשיך במומנטום. אנחנו מודעים לחשיבות של המשחק ונעשה הכול לבוא מרוכזים ולנצח".

גיא פניני: "כל משחק בבית הזה הוא משחק מפתח, בטח כשמדובר במשחק חוץ. אנחנו מאד רוצים להמשיך במומנטום שאנו נמצאים בו, אבל אנחנו יודעים שבשביל זה אנחנו צריכים לבוא ולהיות מרוכזים 40 דקות. אנו מקווים לחזור לארץ עם ניצחון נוסף".






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();