הפועל חיפה – הנשימות האחרונות
ברק חקלאי ,08/08/2010

אבי ניניו, ממקימי עמותת האוהדים של הפועל חיפה בקריאה נרגשת קורא לכל מי שהקבוצה האדומה חשובה לו להציל אותה לפני שהיא מתמוטטת. במידה ולא תצליח הקבוצה לגייס את תקציב המינימום לליגה הלאומית היא תרד אוטומטית לליגה הארצית.

הפועל חיפה בכדורסל, הייתה שם דבר בכדורסל הישראלי וכדרך קבע סיימה את הליגה העליונה בצמרת
ואף שיחקה בכבוד בגביעי אירופה. בשנים האחרונות נעלמה ממפת הכדורסל. קבוצת אוהדים ממחלקת הנוער בראשות דב כספי, שי צור, יריב ורשיצקי, צביקה הורוביץ, יוסי שוורץ וברוך זלץ מההסתדרות הצליחו להרים את הקבוצה מליגה ב' לליגה הלאומית.
בשנה שעברה, לאחר שלא היה מי שייקח את הקבוצה, נרתם דובי שטיין ולקח את הקבוצה. איתו הגיעה הפועל חיפה למקום הרביעי. העלויות של דובי היו מאוד גבוהות והיה ברור שהוא לא יסכים לקחת את הקבוצה על גבו לבדו. במשך החודשיים האחרונים ניסינו האוהדים להוביל מהלך שיעזור לקבוצה להמשיך ולהתקיים בליגה הלאומית, אך נכון לרגע זה גייסנו בסך הכול 73 אנשים שהסכימו לתרום 62,000 ₪. במצב כזה לא ניתן להרים קבוצה. עד ה-17 לחודש יש באפשרותנו לגייס את תקציב המינימום שעומד על 550,000 ₪. במידה ויושג תקציב כזה, הקבוצה תשחק בלאומית. במידה ולא יושג תקציב, הקבוצה תרד לארצית.

בהזדמנות זו, אני מסיר את הכובע בפני יוקנעם שבזכות האוהדים שלהם מצליחים להרים קבוצה בלאומית. ומיצר על כך שעד היום אוהדי הפועל חיפה ובראשם אנשי עסקים לא מסוגלים לעזור לדובי לקחת את הקבוצה. שעת האפס מתקרבת וכל יום שעובר הינו גזר דין מוות לקבוצה.
אני פונה לכל מי שהפועל חיפה יקרה לו ומעוניין להציל את הקבוצה, שיעזור ויתרום. כנגד כל תרומה תינתן קבלה. כמו כן ברצוני להזכיר שהפועל חיפה הינה עמותה מסודרת וכל תרומה מוכרת במס.

ניתן לפנות לאבי ניניו
במייל: aviww11@walla.com
או בנייד: 0526065469


אילן ברקוביץ'. הוא כבר לא יהיה בקריית אליעזר יותר






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();