בן הרצל. יש לו סיבה לחייך



שלומי הרוש ממשיך בכפ"ס/כוכב יאיר
ברק חקלאי ,04/08/2010

הקפטן של הקבוצה המאוחדת החליט לאחר חודשיים של לבטים לחתום בסופו של דבר על חוזה לעונה נוספת אצל הוד בן הרצל. "אני שמח שרוב הסגל מהעונה שעברה נשאר. מצפה לנו עונה טובה"

"ההחתמה של שלומי חשובה לנו מאוד. אנחנו מנסים ליצור בקבוצה המשכיות ואני שמח שהצלחנו להשאיר את רוב השחקנים המשמעותיים מהעונה החולפת". כך אמר הערב (ד') מאמנה של הפועל כפ"ס/כוכב יאיר, הוד בן הרצל, לאחר שהקפטן שלו, שלומי הרוש (22, 1.85) חתם בקבוצה לעונה נוספת.

הגארד שעשה בעונה שעברה קפיצת מדרגה משמעותית והוביל את קבוצתו למקום השביעי ואל עבר הפלייאוף העליון העמיד מספרים מרשימים של 16.4 נק', 5 רב' ו-3 אס' למשחק. בסדרת רבע הגמר מול טבעון הצליח אף לעלות את מספריו וקלע 17.4 נק', מסר 4.7 אס' וחטף 3.9 פעמים בשלושת המשחקים בסדרה. "זה היה לגיטימי שאמשיך בכפ"ס, זה הבית שלי, פה גדלתי. המטרה הראשונה שלנו היא לעשות פלייאוף עליון כמו בעונה שעברה. אני מקווה שנוכל גם להגיע רחוק מזה. המשכיות זו מילת המפתח בקבוצה. כמעט כל הגארדים מהעונה שעברה נשארו למעט גיל שאותו יחליף יוני מורן. תהיה לנו עונה טובה" אמר השחקן שבימים אלה משחק בליגת הקיץ של מנהלת הליגה בראשל"צ יחד עם קבוצת "מעדני מיקי".

הרוש הוא בוגר מחלקת הנוער של הפועל כפ"ס ובעונתו האחרונה (04/05) סיים יחד עם קבוצתו במקום החמישי במחוז צפון של הליגה הלאומית לנוער תחת מאמנו בבוגרים, הוד בן הרצל. את הקריירה בבוגרים החל בליגה הארצית יחד עם קבוצת ילדתו אך בעונת 08/09 רצה להתקדם וחתם בשכנה מכוכב יאיר ששיחקה בלאומית. מספריו היו בינוניים עם 5.4 נק' ב-14.5 דק'. לאחר האיחוד של כפ"ס וכוכב יאיר עבר יחד עם חבר נוסף, אבירם זליקוביץ, לקבוצה המאוחדת. הרוש יחבור לאחיו אדיר שחזר לקבוצה מעונת השאלה בליגה הארצית במדי עירוני נס ציונה.

עם הישארותו של הקפטן בכפ"ס/כוכב יאיר עדיין מחפשים זר נוסף שיצטרף לג'רמיין ג'קסון, ישראלי בכיר ועוד מספר שחקנים צעירים כדי לסגור באופן סופי את הסגל שכבר עכשיו כולל את עומר רוב, אבירם זליקוביץ', שי מולנר, יוני מורן, תמיר זקס, אריק רוזנס ותום רוזן שצפוי לסגור את תנאיו בימים הקרובים.


זליקוביץ. ימשיך עם הרוש עונה שלישית ברציפות







כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();