ששון. קבוצה שישית בקריירה



"שמח לשחק שוב אצל שמיר"
ספסל ,27/07/2010

שרון ששון חתם בבני השרון, בה יחזור להתאמן תחת דן שמיר, עימו זכה לפני שלוש עונות בגביע המדינה עם הפועל ירושלים. "המטרה היא להגיע לפיינל פור", הצהיר הפורוורד.

אחרי שלוש שנים בהפועל ירושלים, שכללו זכייה אחת בגביע המדינה ושתיים בגביע ווינר, עוזב שרון ששון את הבירה לטובת בני השרון שתהיה קבוצתו החמישית בלבד בקריירה ב-13 עונות בליגת העל.

ששון שגדל במחלקת הנוער של בני יהודה הגיע בגיל צעיר מאוד לחממה של גליל עליון. הוא שיחק בכפר בלום חמש עונות ופרץ באחרונה מביניהן עם ממוצע שיא בקריירה של 14.2 נק' למשחק.

בעונת 02/03 הוא עבר לעירוני נהריה שם כבר הפך לשחקן משמעותי בליגה. אחרי שתי עונות בליגה הרוסית במדי אוראל גרייט, עבר הפורוורד למכבי ת"א ושיחק שתי עונות במדים הכחולים צהובים כשהוא רושם שתי אליפויות וגביע אחד ברזומה. בעונת 07/08 עבר להפועל ירושלים ואיתה זכה בגביע המדינה בעונתו הראשונה בקבוצה כשהמאמן על הקווים היה דן שמיר.

ששון רשם 1905 נק' בקריירה בליגת העל והוא מדורג במקום ה-156 בכל הזמנים. בעונה האחרונה קלע ששון 6.0 נק' למשחק ב-18 דקות בממוצע לערב. הוא דייק ב-45% משלוש וב86.4% מהקו.

הוא מצטרף בבני השרון אל רון סטיל, שון ג'יימס, בן רייס, ארז כץ, דן גרונפלד והצעיר גיא לביא שמרשים מאוד בנבחרת הנוער בימים אלו וקלע 31 נק' אתמול בניצחון החשוב על בלארוס.

"אני מאוד שמח על החתימה בבני השרון ושמח לשחק שוב אצל דן שמיר", אמר ששון. "לפי הדרך בה הקבוצה נבנית, אני מאמין שתהיה לנו קבוצה טובה מאוד והמטרה היא כמובן להגיע לפיינל פור. אני מבקש להודות להפועל ירושלים ולקהל שלה על שלוש שנים יפות".






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();