בן הרצל. ממשיך להתחזק



כוכב יאיר/כפ"ס מתחילה לסגור קצוות
ברק חקלאי ,25/07/2010

הוד בן הרצל ממשיך להתחזק: ג'רמיין ג'קסון (25, 1.98) פורוורד ששיחק בעונה שעברה בליגה השנייה בגרמניה חתם, אבירם זליקוביץ' ושי מולנר סיכמו לעונה נוספת. כמו כן, הוחתמו שלושה שחקנים נוספים בוגרי מחלקת הנוער של המועדון.

הקבוצה המאוחדת של כוכב יאיר/כפ"ס ממשיכה להתחמש. אחרי מכבי באר יעקב, הפועל אוסישקין ת"א ואליצור רמלה גם השרונים מחתימים זר ראשון לעונת 2010/2011. קבוצתו של הוד בן הרצל החתימה את הפורוורד ג'רמיין ג'קסון (25, 1.98) ששיחק בעונה שעברה בקבוצת סיינס סיטי מהליגה השנייה בגרמניה.

האמריקאי העמיד בעונה שעברה ממוצעים של 12.8 נק', 7.5 רב' אבל עם אחוזים בינוניים מהעונשין (54%). משחקו הטוב ביותר עם הסיינס היה מול קבוצת האנובר כשקלע 27 נק' וקטף 12 רב'.

את קריירת המכללות שלו העביר ג'קסון בקולורדו באפלוס ממחוז ה-Pacific 10 ב-Division 1. את חותמו בבאפלוס הוא לא ממש הצליח להשאיר. עונתו הטובה ביותר הייתה בשנה השנייה שלו במכללה כשצבר 8 נק' ו-6.2 רב'. בשנת ה-Senior שלו ירדו המספרים שלו ל-5.4 נק' ו-3.8 רב'.

בנוסף לג'קסון גם אבירם זליקוביץ (20, 1.91) ושי מולנר (27, 1.90) ששיחקו בעונה החולפת במדי כוכב יאיר/כפ"ס סיכמו את תנאיהם.

זליקוביץ בוגר מחלקת הנוער של מכבי פ"ת כבר הספיק לשחק בכיתה י"ב במדי הקבוצה הבוגרת של המלאבסים בליגה הארצית. בעונת 08/09 הצטרף לכוכב יאיר המקורית אותה אימן איתי ברקן. את העונה בכוכב סיים עם 7.3 נק' ב-18 דק'. את קפיצת המדרגה המשמעותית שלו עשה העונה במדי קבוצתו של בן הרצל כשקלע 14 נק' ב-41% מחוץ לקשת.

מולנר, בוגר מחלקת הנוער של מכבי רעננה זכה גם עם תיכון מטרו-ווסט בליגת העל לתיכונים בעונת 99/00. בקריירת הבוגרים שלו הספיק לעבור במכבי רעננה, בני הרצליה השרון (קבוצת הבת), הפועל חולון ואליצור רמלה. המספרים שלו העונה לא מרשימים במיוחד, 5.1 נק' ב-13.4 דק', אבל במקרה שלו המספרים אינם מדברים בפני עצמם. בלא מעט משחקים בעונה החולפת בן הרצל השתמש בו כאס שלו מהספסל ומולנר נשלח למגרש למשימות הגנה מיוחדות. ככל שהתקדמה העונה השתפר מולנר וזכה לאמון גדול יותר ממאמנו.


זליקוביץ. ממשיך איפה שטוב לו

שחקנים נוספים שסיכמו את תנאיהם במועדון הם הגארד הצעיר אריק רוזנס ששיחק גם בעונה שעברה בקבוצה, אדיר הרוש, אחיו הקטן של קפטן הקבוצה, שלומי הרוש. בעונה שעברה נשלח הרוש ע"י כוכב יאיר/כפ"ס להשאלה בנס ציונה מהליגה הארצית ולאחר ההתחשלות חוזר הביתה. החתמה מעניינת נוספת היא של תמיר זקס ששיחק בנוער במדי הפועל כפ"ס וזכה בליגת העל לתיכונים בעונת 07/08 עם עירוני ט' ת"א.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();