בורגר. מתחיל עונה ראשונה בבוגרים



חזרו בהם: לב השרון בלאומית, בורגר מאמן
ברק חקלאי ,21/07/2010

הקבוצה מבני דרור חזרה בה מהחלטתה לשחק בליגה הארצית לאחר סדרת פגישות במרכז הפועל. מאמנה בעונה הקרובה יהיה יניב בורגר שאימן את עירוני ר"ג בעונה שעברה. "נבנה קבוצה צעירה עם שחקנים רעבים שמחוייבים למועדון".

זהו, עכשיו זה סופי. אחרי שכבר הכריזה כי תשחק בליגה הלאומית וחזרה בה, הודיעו הערב ראשי הפועל לב השרון כי קבוצתם תמשיך לעונה נוספת בליגה הלאומית. הדבר התאפשר לאחר סדרת פגישות במרכז הפועל שנערכו בתחילת השבוע ובהן סוכם כי הקבוצה תקבל סיוע מהמרכז. " אומנם לא נהיה הקבוצה עם התקציב הגדול בליגה אבל נתחרה שווה בשווה עם כל קבוצה מולה נתמודד" אמר מנהל הקבוצה, יורם חיאט לאחר ההודעה.

יניב בורגר מאמנה של עירוני ר"ג בעונה שעברה מונה למאמנה החדש של לב השרון. את העונה שעברה החל בורגר כעוזרו של דני גוט בעירוני ר"ג ולאחר פיטוריו של השני מונה למאמן הראשי של הקבוצה מזיסמן. בורגר מתחיל למעשה בפעם הראשונה בקריירה עונה עם קבוצת בוגרים.

את מרבית קריירת האימון העביר בורגר במחלקת הנוער של עירוני ר"ג. בשנת 2006 מונה למאמנה של קבוצת הנוער לאומית של המועדון כשלפני כן שימש גם כמאמן הנערים לאומית וכעוזרו של דני פרנקו בנוער. עם החתמת המאמן תחל לב השרון בחיפוש אחר שחקנים בליגה הלאומית כשהמטרה היא לבנות קבוצה צעירה ורעבה להצלחה.

גם במחלקת הנוער של הקבוצה מהשרון יש החתמות חדשות כאשר משה לוי, מי שאימן שנים רבות במחלקת הנוער של אליצור נתניה ובביה"ס שרת בעיר, ידריך בעונה הקרובה את קבוצת הנוער לאומית של המועדון. בין השחקנים אותם גידל לוי בתקופתו בנתניה ניתן למצוא את רביב לימונד וגוני יזרעאלי.
מינוי נוסף הוא של דן גוסטפריכט שיאמן את קבוצת הנערים ארצית בלב השרון. במקביל ימשיך גוסטפריכט לאמן את קבוצת הבוגרים בהפועל חוף השרון אותה אימן גם בעונה שעברה. את רוב שנותיו כמאמן עשה במחלקת הנוער של חוף השרון למעט עונה אחת בה השתלם בקבוצתו לשעבר של דיוויד בלאט, בנטון טרויזו.


לוי. החתמה מעניינת מאוד בלב השרון






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();