פרחי. הולך עם מי שמעריך אותו



פרחי בבאר יעקב, גיא כהן ביבנה
ברק חקלאי ,21/07/2010

רמי הדר ונתי כהן ממשיכים לעבוד: הגארד שנתן עונה נהדרת באשדוד עד שנפצע חוזר לשתף פעולה עם מאמנו החדש/ישן. גם איתי לוי בפנים לאחר שסגר לעונה נוספת. המפציץ שפרץ ביקנעם/מגידו חוזר למרכז וישחק עם חברו הטוב, אייל שולמן.

מכבי באר יעקב ממשיכה במסע ההחתמות שלה והערב הודיעה על הצטרפותו של הרכז אופיר פרחי (24, 1.87). בעונה שעברה כששיחק תחת רמי הדר במכבי אשדוד עזר לקבוצתו להתברג בצמרת הלאומית. לקראת אמצע הסיבוב השני נפצע ברגלו ולא שותף במשחקים המכריעים של העונה מה שפגע מאוד באשדודים. את הליגה הסדירה סיים עם ממוצעים של 12 נק', 4.8 רב', 5.2 אס' ו-2.7 חט' למשחק. בפלייאוף מספריו צנחו בעקבות הפציעה שעדיין הטרידה אותו והוא ניפק רק 7.3 נק' ו-3.8 אס'.

הגארד המוכשר גדל במחלקת הנוער של מכבי ראשל"צ ואף שיחק בשתי קדנציות שונות בקבוצה הבוגרת של המועדון. את הפריצה הגדולה שלו עשה בעונת 06/07 כששיחק בהפועל יקנעם/מגידו. במהלך אותה עונה הוביל את הקיבוצניקים למקום הרביעי בלאומית כשהוא מביא הביתה בכל ערב 10.7 נק' ו-3.8 אס'.

גם איתי לוי (24, 1.95) שהצטרף לבאר יעקב במהלך העונה שעברה מ...מכבי אשדוד של רמי הדר סגר לעונה נוספת. את העונה האחרונה הוא סיים עם ממוצעים בינוניים של 9.6 נק' ב-38% מחוץ לקשת.

את הקריירה החל לוי בדומה לפרחי במחלקת הנוער של מכבי ראשל"צ. כשסיים את גיל הנוער עבר לאליצור רמלה אך לא הצליח להשאיר בה את חותמו. בעונת 07/08 עבר לשחק במכללת סליפרי בארה"ב אבל מהר מאוד חזר לארץ כדי לעלות בעונת 08/09 את באר יעקב מהליגה הארצית ללאומית. הדר התייחס לסגל שלו ההולך ונסגר: "החתימה עם אופיר פרחי והסיכום עם איתי לוי סוגרים פחות או יותר את הסגל שלנו. אנחנו מחפשים אחר גבוה זר ואני מקווה שבימים הקרובים נחתים אחד כזה".


לוי. מקווה לעונה טובה יותר

פרחי ולוי מצטרפים לרכז יואב אלטר (29, 1.85), שממשיך מהעונה שעברה, לסנטר ייבגני ליוטרין (22, 2.00), שזכה באליפות הלאומית עם הבקעה, גלעד קרני (23, 1.97) שמגיע גם מאשדוד ולזר החדש טיירון לואיס (22, 1.80), בוגר מכללת ניאגרה שהוחתם בתחילת הפגרה.


ליוטרין. יקבל יותר דקות העונה

גם נתי כהן עובד קשה. יבנה הודיעה היום כי היא החתימה את גיא כהן (27, 1.95) שפרץ בעונה האחרונה במדי הפועל יקנעם/מגידו כשקלע 11 נק' וקטף 4.3 רב'. במשחקי הפלייאוף כהן שיפר את מספריו, 12.8 נק' עם 68% מחוץ לקשת והיה חלק בלתי נפרד מההצלחה ב"מבצר".

המפציץ עם הקוקו גדל בנוער של הפועל אילת ועצר בדרך למרכז לשנתיים בהפועל חבל איילות בליגה הארצית. בעונת 06/07 הגיע להפועל לב השרון שם שיחק עם חבריו לקבוצתו החדשה, אייל שולמן וניר גולן. אהבתו לעיר הולדתו גברה עליו והוא חזר לליגה הארצית במטרה לעלות את האילתים ללאומית אך כשל במשימה. כאמור בשנתיים האחרונות תושבי משמר העמק נהנו מיכולותיו.

הפורוורד מצטרף לחבורה המוצלחת ביבנה הכוללת את חברו הטוב מיקנעם מגידו, אייל שולמן (22, 1.92), שחתם לפני 10 ימים, ניר גולן (24, 1.83) שהגיע מהפועל לב השרון וצפריר וולפר (28, 2.00) ששיחק בעונה האחרונה במכבי הוד השרון."הקבוצה מתכוננת להשלים את הסגל. עד תחילת האימונים בסוף אוגוסט נהיה בסגל כמעט מלא. הליגה השנה צפויה להיות מאד חזקה ואנחנו עם הפנים קדימה". אמר מנהלה המקצועי של יבנה, מוטי דניאל, לאחר החתמתו של כהן.


כהן. יפציץ מ-3 גם ביבנה








כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();