עמותת האוהדים של הפועל חיפה יצאה לדרך
ברק חקלאי ,19/07/2010

המצב הכלכלי הקשה אליו נקלעו לא מעט קבוצות בליגה הלאומית לא פסח גם על האדומים מעיר הנמל. עמותת אוהדים הוקמה בכדי להציל את המועדון ההיסטורי מקריסה "המטרה היא להגיע ל-300 תורמים שיצילו את הקבוצה"

במהלך החודשיים האחרונים לקח על עצמו אבי ניניו בן ה-49, אוהד שרוף של הפועל חיפה, פרויקט חדש. אחרי שהבין כי ההנהלה תתקשה מבחינה תקציבית להעמיד קבוצה בליגה הלאומית החליט להקים עמותת אוהדים חדשה שתעזור לקברניטי הקבוצה לגייס כסף בכדי שהמועדון האדום יוכל לשחק בליגה השנייה.
עד היום מי שהשקיע את מרבית הכספים בחיפה היה דובי שטיין, הפיזיותרפיסט של הפועל חיפה בכדורגל. "דובי תמיד נתן ותרם מכספו והוא אדם גדול. העונה נוצר מצב שהוא לא יכול להביא את אותם סכומים שהיינו רגילים אליהם מהשנים האחרונות ובצדק, אין סיבה שאדם אחד ייקח עליו את כל הנטל הזה לבדו". אומר ניניו.

אז הוקמה עמותה, אבל מה היא אומרת? אז ככה, אין בכוונת העמותה להחליף את הנהלת הקבוצה. הקמתה באה במטרה לעזור להנהלה לגייס עוד כספים. היא לא תהיה דומה לקבוצות אוהדים כמו הפועל אוסישקין בכדורסל או הפועל קטמון ומכבי קביליו יפו בכדורגל אבל בהנהלת הקבוצה יהיה נציג אחד מהעמותה. כל מי שירצה ליטול חלק בפרויקט שקורם עור וגידים בשבועות האחרונים יצטרך לתרום סכום מסוים שיבוא לטובת הקבוצה. ניתן לתרום בשלושה סכומים שונים: 100 ₪ חודשיים כפול שנה = 1,200 ₪ שנתיים או 50 ₪ חודשיים כפול שנה = 600 ₪ והאפשרות האחרונה היא לבני נוער שישלמו 30 ₪ חודשיים כפול שנה = 360 ₪. "כל מי שיתרום יקבל מנוי חינם למשחקי הבית של הקבוצה. "ההנהלה מאוד תומכת ברעיון והסכימה לתנאים הללו". מסביר ניניו את העיקרון סביב התרומה. בנוסף למנוי נבדקות אפשרויות להטבות נוספות שיקבלו חברי העמותה. מנהל הקבוצה, שי צור, התייחס גם הוא לעמותה: "זה רעיון מצוין של אבי שמאוד נכון לעשות לדעתי. לקבוצה ללא קהל אין זכות קיום וזאת ההזדמנות של האוהדים שלנו להראות את אהבתם לקבוצה. בתור הנהלה אנחנו מבטיחים שיהיה לפחות נציג אחד ואולי אף שניים מתוך עמותת האהודים בתוך ההנהלה של הפועל חיפה. אנחנחו עכשיו בשלבי סגירה של מו"מ עם בתי עסק באזור לגבי הטבות שיינתנו לחברי העמותה"

נכון לעכשיו נמצאו 68 תורמים שביחד גייסו כבר סכום של 60,000 ₪. "המטרה שלנו זה להגיע ל-300 תורמים שיכניסו למועדון סכום המוערך ב-300 אלף ₪. אני מאוד מקווה שנצליח לעשות את זה. בשבועיים האחרונים יש היענות מאוד גדולה מצד הרבה אנשים בעיר וגם מאוהדי הפועל חיפה לשעבר שהחליטו לחזור אלינו ותרמו כספים למען הצלת הקבוצה". חתם ניניו את דבריו.

למרות אי הודאות הכלכלית החליטה בסופו של דבר הנהלת הקבוצה לפני כ-10 ימים לרשום את הפועל חיפה בליגה הלאומית.
לעמותה הוקמה קבוצה חדשה בפייסבוק אליה ניתן להיכנס ולהירשם.
עמותת האוהדים - הפועל חיפה
ניתן גם ליצור קשר עם העמותה דרך כתובת המייל הבאה
אבי ניניו






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();