זילברשטיין לא מתפשר על איכות



נס ציונה מכוונת ללאומית
ברק חקלאי ,16/07/2010

קבוצתו של נדב זילברשטיין רוצה לעלות ליגה ובסטייל. אייל אנגל ותומר דראי שהעלו בעונה שעברה את מכבי פ"ת לליגה השנייה חתמו בשורות הקבוצה. גם יונתן נווה מהפועל בארי הצטרף.

דיווחו של מאיר פרייליכמן

אייל אנגל (25, 1.90) ותומר דראי (25, 1.90), שני שחקני מכבי פ"ת בעונה החולפת, חתמו בעירוני נס ציונה והצטרפו לקבוצת החלומות שבונה נדב זילברשטיין, עם קבלני העליות, כדוגמת יניב קרליקר, ושחקנים מנוסים אחרים כאור בן גורן, רז זהביאן ויונתן נווה.


אנגל. נשאר עונה נוספת בארצית

דראי ואנגל, שגדלו בקבוצות השרון, (רעננה והרצליה בהתאמה), ממשיכים לשתף פעולה אחרי עונה מדהימה אצל נתי כהן במדי מכבי פ"ת, עונה שהסתיימה בעליית ליגה עם מאזן 1-19. דראי שיחק ב3 העונות האחרונות בפ"ת ועלה איתה 2 ליגות, בעוד אנגל שיחק לפני פ"ת בהוד השרון והגיע איתה לפלייאוף של הלאומית. שני השחקנים התברכו בחכמת משחק ובאופי חזק, הם מהירים, זריזים ועם יד טובה מכל המרחקים.

נס ציונה נראית כרגע כמועמדת הבטוחה לעלות ללאומית מהמחוז הדרומי. לאחר החתימה אמר תומר דראי: "קודם כל אני רוצה להודות לאנשים בפ"ת על 3 השנים האחרונות. זו היתה החלטה לא פשוטה לעזוב. הגעתי למקום שהכי רצה בי, מקום עם שאיפות וזה אתגר גדול ומעניין עבורי".


נווה. עוזב את הבית החם בבארי

לעדכונים, דיווחים ומענות, צרו קשר איתנו






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();