איתי לב. ירידה לצורך עליה.



הלאומית מתעוררת משנת הדובים
ברק חקלאי ,15/07/2010

איתי לב יורד לראשונה בקריירה לליגה השנייה וישחק בבקעה שצירפה גם את אור שאלתיאל.
כוכב יאיר/כפ"ס ממשיכה בהסתמכות על צעירים, עומר רוב סיכם לעונה נוספת ויוני מורן בן ה-22 שראה בעיקר את הספסל בבית מכבי מצטרף לתינוקות של הוד בן הרצל.

סוף סוף זה קורה, הליגה הלאומית מתעוררת. יום רווי בהחתמות עבר על מספר קבוצות בליגה ונקווה ששאר הקבוצות יתעוררו גם ותהיה לנו עונת מלפפונים אמיתית.

מ.כ הבקעה ביצעה את גניבת השנה כאשר החתימה את איתי לב (29, 2.02) שלראשונה בקריירה ירד לליגה הלאומית. הסמול פורוורד ששיחק בארבע השנים האחרונות במדים הכתומים של מכבי ראשל"צ מגיע לקבוצה של חנן הירשוביץ שעם הצטרפותו מצהירה באופן ברור על רצונה לעלות ליגה. בעונה האחרונה לב לא ממש הצליח להשתלב ברוטציה של אפי בירנבוים בראשל"צ ושותף רק ב-16 משחקים בהם לא הותיר רושם רב. בנוסף, צירפה הבקעה גם את אור שאלתיאל (23, 1.97) ששיחק בעונה שעברה אצל הירשוביץ ברמלה. הפורוורד שגדל במחלקת הנוער של מכבי רעננה הספיק לעבור גם בהפועל לב השרון ובמכללת ברוורד. את העונה ברמלה הוא סיים עם 6.7 נק', 3.2 רב' ב-21 דק' משחק.
ליאור שגב שכבר היה סגור באלופת הלאומית מנסה עדיין לממש אופציות בליגת העל והבקעה למעשה שיחררה אותו מההתחייבות כלפיה.


שאלתיאל. הולך עם הירשוביץ'.

מתחזקת נוספת היא אליצור כוכב יאיר/כפ"ס שסיכמה עם רכז נבחרת העתודה, עומר רוב (20, 1.72), על המשך ההתקשרות בין שני הצדדים לעונה נוספת. "אני שמח להישאר במקום שעשה לי רק טוב. ההמשכיות הייתה חשובה לי מאוד ואני מצפה שהעונה כבר תחל ושנגיע לפחות לאותם הישגים שהשגנו בעונה שעברה" אמר הגארד הנמצא עם העתודה באליפות אירופה שנערכת באוסטריה. הוד בן הרצל, מאמנו של רוב התייחס אף הוא להחתמה: "עומר שחקן מצוין שעשה התקדמות נהדרת בעונה שעברה ואני שמח שהוא ממשיך איתנו. הוא הגיע לכוכב יאיר/כפ"ס כרכז שני ובמהלך העונה תפס את המקום בחמישייה. בעונה הקרובה הוא יוביל אותנו מעמדת הרכז הראשון ואני סומך עליו מאוד". בעונה שעברה בה סיימה הקבוצה מהשרון במקום השביעי והפסידה ברבע גמר הפלייאוף להפועל "מרנין" טבעון רוב הביא הביתה בכל ערב 10.4 נק', 3.6 אס' ב-31 דק'.

החתמה נוספת שביצע בן הרצל היא של הגארד יוני מורן (22, 1.86) שלא קיבל יותר מדי הזדמנויות בעונה שעברה במדי במכבי ראשל"צ כששותף רק בארבעה משחקים. מורן גדל במחלקת הנוער של הפועל ת"א והיה שותף לזכייה ההיסטורית של קבוצת הנוער לאומית בגביע המדינה בעונת 03/04 אחרי שגברה בגמר על היריבה העירונית השנואה, מכבי ת"א. בשנה האחרונה של הנוער עבר מורן לשחק בצ'כיה בקבוצת USK פראג. בבוגרים ניסה את מזלו בקבוצה מהליגה השנייה בצ'כיה אך חזר מהר מאוד ארצה ושיחק במדי אליצור כוכב יאיר (המקורית). "אני מאמין שבסיום העונה כולם יכירו את יוני כמו שבתחילת העונה שעברה שמות כמו שלומי הרוש, אבירם זליקוביץ וגיל אמיתי היו פחות מוכרים ובסיום העונה אין אחד שלא הכיר אותם" אמר בן הרצל על הצעיר החדש שלו.


רוב. נשאר בחממה של כפר סבא.

לעדכונים, דיווחים, מענות ודרישות - leumit.safsal@gmail.com






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();