רובינשטיין. החלטה מפתיעה



רובינשטיין יורד לארצית, אייל שולמן ביבנה
יאיר קלס ,13/07/2010

רובינשטיין יורד לארצית, חתם בעמק יזרעאל. הקלעי ששיחק בעונה שעברה בהפועל בארי מהלאומית החליט בצעד מפתיע לרדת לליגה השלישית.
הגארד הצעיר שבעונה שעברה היה חלק מהחבורה המנצחת של אוהד יתום ביקנעם/מגידו עובר לשחק בקבוצה המרשימה שבונה נתי כהן.

דותן נווה וברק חקלאי

עם החתמתו של רובינשטיין מראים בעמק שהם מכוונים גבוה.

בהפועל עמק יזרעאל מתכוונים להקים העונה קבוצה שתחזיר אותה לימים היפים של גבת/יגור משנות ה-70 ולעלות חזרה לליגה הבכירה. כצעד ראשון החתימו את ליאור רובינשטיין (27, 1.94) שלא פתח את העונה שעברה והחליט במהלכה להצטרף להפועל בארי מהלאומית. הגעתו ל"בועה" הפכה את הקבוצה מהקצה אל הקצה, הממוצעים שלו, 16 נק', 2.9 רב' ו-3.9 אס', כמעט והכניסו את בארי לפלייאוף העליון, אך לבסוף היא סיימה במקום התשיעי. "אני מאוד שמח להגיע לעמק יזרעאל, אני חושב שזוהי הזדמנות חד פעמית להיות שותף למשהו היסטורי", אמר רובינשטיין אמש. "אני רוצה בהזדמנות זו להודות לכל האנשים בקיבוץ בארי על התקופה המדהימה שהייתה לי שם. אני הולך לעמק גם כי זהו אתגר מאוד גדול וחשוב ואני מאמין שאני אעמוד באתגר הזה במאת האחוזים".

רובינשטיין, בוגר מחלקת הנוער של עירוני ר"ג הספיק לנדוד בין שבע קבוצות שונות במהלך הקריירה ועמק יזרעאל תהיה הקבוצה השמינית שלו. פעמיים עלה לליגת העל (מכבי ראש העין -01/02 ומכבי פ"ת 02/03), פעם אחת ירד לליגה הלאומית (עירוני ר"ג 03/04). פרש מכדורסל וניסה את מזלו ב...כדורגל במדי עירוני קריית שמונה מהליגה השנייה. חזר לשחק והפעם בליגת העל במדי אשקלון. עבר במכבי אשדוד וברמלה וכאמור הצטרף לבארי במהלך העונה האחרונה לאחר טיול.

בהפועל בארי נפרדים משחקן שני משמעותי בסגל שלהם לאחר שגם יונתן נווה, שנחשב לאחד מסמלי הקבוצה, בחר לרדת לארצית ולשחק בעונה הבאה במדי עירוני נס ציונה. מאז החתמתו של חנוך מינץ עוד לא ביצעו בבארי אף החתמה רשמית.


אייל שולמן מצטרף ליבנה

אייל שולמן (22, 1.92), שחקנה של הפועל יקנעם/מגידו בעונה שעברה חתם במדי אליצור יבנה. שולמן שזכה יחד עם הקבוצה מ"המבצר" במקום השני בליגה הלאומית קלע 12.5 נק' ב-46% מחוץ לקשת והיה אחד מהגורמים להצלחה של הקבוצה.

שולמן שגדל במחלקת הנוער של הפועל גבעתיים הספיק לעבור בלא מעט קבוצות בקריירה הקצרה שלו. למעט עונה אחת בבוגרים של גבעתיים עבר הגארד המוכשר גם בהפועל לב השרון ומכבי שוהם/מודיעין. את הפריצה הגדולה שלו ביצע בבית"ר בנימינה בעונת 08/09 כאשר העמיד ממוצעים מרשימים של 15.9 נק', 3.7 רב', 4.3 אס' עם 50% מחוץ לקשת. למרות היכולת הטובה שלו ירדה בנימינה בסיום העונה לליגה הארצית. שולמן הבין שעל מנת להתקדם הוא חייב לעבור לקבוצה שחושבת בגדול וחתם בהפועל יקנעם/מגידו של אוהד יתום. בסיום העונה הנוכחית נבחר שולמן לשחקן המשתפר של העונה במשאל המאמנים המסורתי של ספסל.

החתמתו של בוגר מחלקת הנוער של הפועל גבעתיים מתווספת להחתמות נוספות שביצע יבנה בפגרה הכוללות את צפריר וולפר ממכבי הוד השרון וכן את הרכז, ניר גולן, שהגיע מהפועל לב השרון. פרויקט הצעירים אולי הסתיים ביבנה אבל לפי ההחתמות ניתן לראות שהכוונה היא להתברג בצמרת הליגה הלאומית.







כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();