בלות'נטאל. ממשיך לעונה נוספת



בלות'נטאל נשאר צהוב
ספסל ,12/07/2010

הפורוורד המתאזרח, שבעונה שעברה הפך לשחקן הראשון בתולדות מכבי ת"א שמפסיד איתה פעמיים ברציפות בגמר הפיינל פור, חתם על חוזה חדש ויפתח את עונתו החמישית בקבוצה. מחרתיים הוא יצטרף לראשונה לאימוני הנבחרת.

דייויד בלות'נטאל חתם היום על חוזה חדש במכבי ת"א לעונה הקרובה, עם אופציה לעונה נוספת. המתאזרח יגיע ארצה מחרתיים ויצטרף באיחור לאימוני נבחרת ישראל, שחזרה מטורניר ההכנה בבלארוס.

בלות'נטאל בן ה-30 יפתח את עונתו החמישית במדי הצהובים, אליה חזר בעונה שעברה מלה-מאן הצרפתית. לרוע מזלו של הקלעי היהודי מדרום קליפורניה, הוא הפך לשחקן הראשון של מכבי ת"א מאז שנות ה-70 שלא מצליח לזכות איתה באליפות המדינה פעמיים ברציפות, כאשר הפסיד בגמר הפלייאוף ב-2008 להפועל חולון ובעונה החולפת להפועל גלבוע/גליל. למעשה, האליפות האחרונה בה זכה עם מכבי הייתה בעונת 03/04, אז זכה איתה גם ביורוליג כשהוא מפגין כושר מדהים בפיינל פור בת"א.

בלות'נטאל, ששיחק בעבר גם בדינמו סנט פטרסבורג, בנטון טרוויזו, וירטוס וקלימאמיו בולוניה, רשם בעונה החולפת 11.1 נק', 3.1 ריב' ו-1.6 אס' למשחק בליגת העל ו-9.3 נק', 3.0 ריב' ו-1.1 אס' ביורוליג. במשחקי הפלייאוף הוא שמר על ממוצעים דומים ותרם 11.1 נק', 4.9 ריב' ו-1.4 אס'.

עם זאת, יש לציין כי בשני המשחקים הכי חשובים של מכבי העונה, בלות'נטאל הפגין יכולת קליעה חלשה ומאכזבת. בהפסד בגמר הפיינל פור הוא תרם 11 נק' ו-7 ריב', אבל באחוזים מזעזעים של 4 מ-18 מהשדה (1 מ-8 לשלוש). במשחק מס' 4 בסדרת רבע גמר היורוליג בבלגרד ארינה, הוא תרם 4 נק' בלבד עם 1 מ-10 מהשדה (0 מ-5 לשלוש).






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();