לימונד. מזל טוב, פעמיים



השמחה הכפולה של לימונד
ספסל ,11/07/2010

גארד נבחרת ישראל חגג השבוע פעמיים: בתחילה את הולדת בתו והיום את חתימתו במדי מנורקה, העולה החדשה לליגה הספרדית. יוצא מכבי ת"א מצטרף לליאור אליהו כישראלי השני בליגה השנייה בטיבה בעולם.

רביב לימונד חוזר לקדנציה שנייה באירופה. אחרי עונה מוצלחת בלה-מאן הצרפתית, בשורותיה שיחק גם ביורוליג, חתם היום הגארד הנתנייתי במדי מנורקה, העולה החדשה לליגה הספרדית. לימונד, שהיה חתום לעונה נוספת במכבי ת"א, קיבל הודעה על שחרורו לפני שבוע וחצי.

הגארד, ששיחק בעבר בעירוני ר"ג, הפועל ירושלים ועירוני נהריה, יצא לאירופה לראשונה בעונת 07/08 ורשם 10.3 נק' ו-4.1 אס' במדי לה-מאן ביורוליג. עונה אחר כך חזר לשורות נהריה, אבל באמצע העונה ואחרי שהדיח איתה את מכבי ת"א בשמינית גמר הגביע, חתם עם הצהובים על חוזה ארוך טווח.

לימונד היה פקטור משמעותי בליגת העל עם 9.6 נק', 2.2 ריב' ו-2.1 אס' למשחק, אך ביורוליג מיעט לשחק ותרם רק 1.5 נק' ו-0.5 ריב', כאשר פרט למשחק אחד (בבית נגד רומא), הוא כמעט ולא זכה לתרום בצורה משמעותית. גם בפלייאוף הישראלי לא קיבל הגארד דקות משמעותיות והסתפק ב-3.0 נק' ו-1.3 ריב' בשבעה משחקים.

לימונד הוא הרכש הראשון של הקבוצה לעונה הבאה, כאשר בין המועמדים להצטרף נמצאים אלברט מיראלס, קריסטאפס ואטלרס, מילוש וויאניץ', טימו ראיניקו, חאבייר סלגאדו, קרם טונצ'רי ואחרים. המאמן פאקו אולמוס, שזכה עם ולנסיה בגביע יול"ב בעונת 02/03 והגיע איתה לגמר הפלייאוף כשהוא נבחר למאמן העונה בספרד, ימשיך לעונה שנייה.

מנורקה הקטנה שיחקה ארבע עונות בליגה הספרדית הראשונה, עד שירדה בעונת 08/09. בעונה שעברה, אחרי שנה אחת בלבד, היא הציחה לחזור תוך שהיא זוכה בפלייאוף ליגת המשנה אחרי סדרה של חמישה משחקים בגמר בהובלת ראשון טרנר, שהגיע לקבוצה מעירוני אשקלון. העיר עצמה ממוקמת באיים הבלאריים במערב הים התיכון ופירוש השם מלטינית הוא אי קטן. ב-2007 זכתה ישראל במנורקה בטורניר ההזדמנות האחרונה לאליפות אירופה.

לימונד החמיץ את טורניר ההכנה בבלארוס עקב לידת בתו, אך ישוב לאימונים עם חזרת ישראל ארצה.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();