אליהו. החתמה ראשונה של אבהרמי.



אוסישקין החתימה את אלעד אליהו, וולפר ביבנה
יאיר קלס ,10/07/2010

הסמול פורוורד שבעונה שעברה בלט בהפועל חיפה עם 15.5 נק' ו-4.7 רב' חוזר לשתף פעולה עם שרון אברהמי שאימן אותו בימי קריית אתא העליזים.

ברק חקלאי ויאיר קלס

הפועל אוסישקין נכנסת למעגל ההחתמות כשצירפה לשורותיה את אלעד אליהו (25, 1.93). הפורוורד ששיחק בעונה שעברה בהפועל חיפה העמיד ממוצע נאה של 15.5 נק', 4.7 רב' ב-34 דק' משחק וסיים יחד עם קבוצתו במקום הרביעי את העונה הסדירה. בפלייאוף הפסידו האדומים למכבי אשדוד בשלב רבע הגמר.

אליהו גדל במחלקת הנוער של הפועל י-ם ואף היה בסגל הקבוצה הבוגרת שזכתה בגביע יול"ב בעונת 03/04. ניסה את מזלו גם במדי רמה"ש של מיקי ברקוביץ' אך לא זכה ליותר מדי הזדמנויות. בעונת 06/07 החל שיתוף הפעולה הראשון שלו עם שרון אברהמי כששיחק תחתיו במדי עירוני קריית אתא. בסיום אותה עונה עלתה הקבוצה לליגת העל ואליהו זכה גם בתואר הישראלי המצטיין של הלאומית עם ממוצעים של 15.3 נק', 3.7 רב' ו-40% מחוץ לקשת. השחקן המשיך עונה נוספת באתא שניסתה את מזלה בליגה הראשונה אך כשלה וירדה בסיום העונה לליגה השנייה.

לאוסישקין, שמטרתה ברורה לכולם, לעלות לליגת העל, זאת ההחתמה הראשונה לעונת המשחקים הקרובה כשבסגל שלה שעלה מהליגה הארצית נשארו ירון להט, טוהר חיימוביץ', אלעד ענבר, גל איתן ויריב רוקני.

אליצור יבנה החתימה אמש את אחד השחקנים הסימפטיים בליגה, צפריר וולפר.

וולפר, שמאלי חכם, שכבר מחזיק ברזומה עליית ליגה עם הפועל חולון וגם היה שותף להישג הבלתי נשכח של נבחרת העתודה במדליית הכסף בשנת 2000.

בעונה האחרונה בהוד השרון השיג וולפר 9.2 נק' ב-29 דקות בערב ולקח 5 ריבאונדים למשחק.








כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();