ליפשיץ. קדנציה שנייה באשקלון



ליפשיץ וג'ייקס באשקלון
ספסל ,06/07/2010

הקבוצה הכי דרומית בליגה הודיעה על החתמתם של ליאור ליפשיץ מהפועל חולון וג'ון ג'ייקס ששימש בעונה האחרונה כקפטן קורנל ביחד עם ג'ף פוט ממכבי ת"א.

עירוני אשקלון ממשיכה לבנות את הסגל הישראלי שלה, ולאחר החתמותיהם של ארז מרקוביץ' ודרור חג'ג' הוותיקים, סגרה הקבוצה גם עם ליאור ליפשיץ שיחזור לקדנציה שנייה במדיה וכן עם ג'ון ג'ייקס (22, 2.01 מ'), מתאזרח יהודי-אמריקאי שרק יצא מהקולג'.

ג'ייקס, יליד לוס אנג'לס, שיחק בארבע השנים האחרונות באוניברסיטת קורנל וכסיניור היה קפטן ביחד עם ג'ף פוט, שחתם מוקדם יותר הקיץ במדי מכבי ת"א. בשלוש עונותיו הראשונות הוא מיעט לשחק (כ-3 דקות בלבד למשחק), אבל בעונה שעברה הפך לשחקן חמישייה ולגורם חשוב ברוטציה.

הוא פרץ לתודעה כאשר קלע שיא קריירה של 20 נקודות בניצחון מרשים על סיינט ג'ונס החזקה מהביג איסט בגמר טורניר פסטיבל החגים במדיסון סקוור גארדן. הוא קלע 5 מ-6 לשלוש, כולל שלשה קריטית בשניות הסיום ומאותו רגע הפך לחבר קבוע בחמישייה.

ג'ייקס הגיע עם הקבוצה עד לסוויט 16 של טורניר המכללות, שם נעצרה ע"י קנטאקי החזקה של ג'ון וול. את העונה הוא סיים עם 6.7 נק', 2.6 ריב' ו-1.0 חט', כשהוא מדייק ב-45% מעבר לקשת ו-81% מהקו. מדובר בסמול פורוורד עם קליעה טובה מבחוץ, ששיפר מאוד את משחקו בשנה האחרונה וינסה להמשיך בהתקדמות בארץ כמתאזרח.

ג'ייקס אגב התפרסם עוד לפני שפרץ על הפרקט, כאשר כתב בלוג מוצלח מאוד בניו יורק טיימס על מאחורי הקלעים של החיים בקולג' וקבוצת הכדורסל.

בנוסף החתימה היום אשקלון גם את ליאור ליפשיץ, ששיחק בשורותיה בעונת 06/07. הרכז הג'ינג'י שיחק בשנתיים האחרונות בהפועל חולון, איתה זכה בגביע המדינה ב-2009. בעונה שעברה הוא רשם 5.4 נק', 1.8 ריב' ו-2.4 אס', אך בפלייאוף התחתון ירד ל-2.8 נק', 1.2 ריב' ו-1.0 אס'.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();