שמחון. חוזה ארוך טווח



שמחון עולה לבירה
ספסל ,06/07/2010

עמית שמחון, מלך הסלים הישראלי ותגלית העונה בליגה הלאומית אשתקד, חתם לשלוש שנים בהפועל ירושלים וישלים את הסגל הישראלי שלה.

אחרי שהחתימה את ליאור חכמון מברק נתניה, השלימה הפועל ירושלים את הסגל הישראלי שלה לעונה הקרובה כאשר החתימה את עמית שמחון לשלוש שנים.

שמחון, שהחל את דרכו בכדורסל בקבוצות הצעירות של הפועל גבעתיים והפועל ת"א, סיים את דרכו כשחקן נוער עם עירוני ר"ג, איתה הגיע לגמר הפלייאוף. את עונתו הראשונה בבוגרים עשה בר"ג מבלי לשחק יותר מדי, ובמהלך העונה הבאה ירד ללאומית כדי לשחק עם הפועל לב השרון, בה פרץ עם 16.3 נק' בריצת פלייאוף מפתיעה מאוד.

בעונה שעברה כבר היה שמחון מהשחקנים הבולטים בליגת המשנה ואף נבחר לחמישיית העונה, כשב-26 משחקים הוא תורם 19.8 נק', 5.1 ריב', 2.5 אס' ו-1.1 חט'. רק במשחק אחד כל העונה ירד מדו-ספרתי (9 נק'...) ובשיאו קלע 30 נק' מול הפועל מרנין טבעון. בכמעט מחצית מהמשחקים, 12 במספר, קלע לפחות 20 נקודות. הוא נבחר לתגלית העונה והוביל את כל הקלעים הישראלים בליגה.

שמחון, ששיחק באולסטאר הנוער 2007 ועבר בכל הנבחרות הצעירות, היה מהבולטים במדי נבחרת העתודה אשתקד, עם 13.8 נק' ו-3.2 ריב' למשחק שלא מנעו כמובן את הירידה לדרג ב'. כעת הוא נמנה על סגל הנבחרת האולימפית שתשחק בקיץ הבא במשחקי האוניברסיאדה.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();