רות'בארט. ממשיך על כביש החוף



חיפה תפסה גובה
ספסל ,05/07/2010

סנטר נבחרת ישראל והשחקן הכי גבוה בליגה, רוברט רות'בארט, חתם במכבי חיפה לעונה אחת אחרי שנה בינונית בברק נתניה. ג'ף רוזן: "פוטנציאל ענק, תרתי משמע. מקווה שאצלנו הוא יעשה את הקפיצה".

אחרי שהחתימה את יוני ניר ביום שבת, צירפה היום מכבי חיפה הרבה גובה לקו הקדמי כאשר החתימה את רוברט רות'בארט לעונה אחת. השניים תופסים ביחד את המקום של עידו קוז'יקרו שעזב לטובת הפועל גלבוע/גליל.

הסנטר הענק נולד בסארייבו והגיע ארצה בגיל צעיר עם אימו נאדיה, ששיחקה בבני הרצליה. בהמשך עבר לקליפורניה ונחשב לכישרון גדול שהיה מועמד להיבחר בדראפט 2004. בסופו של דבר הוא החליט לוותר על התחייבותו לאוניברסיטת אינדיאנה ויצא לשחק בראסינג פאריז הצרפתית.

לארץ הוא הגיע לראשונה בקיץ 2006 כדי לחזק את נבחרת העתודה, אך נפצע קשה ביום הולדתו ה-20 במשחק אימון. מספר חודשים לאחר מכן חתם במכבי ת"א והושאל לגליל עליון ביחד עם עומרי כספי. בתום עונה בינונית הוא יצא לבוראץ' נקטר והראה יכולת גבוהה מאוד בליגה הבוסנית.

בסוף העונה חזר ארצה וחתם בעירוני נהריה של יעקב ג'ינו בה עשה עונה יפה. בעונה שעברה חתם בברק נתניה, בה רשם 5.0 נק', 3.0 ריב' ו-0.4 חס' למשחק. לצד משחקים בהם תרם באופן משמעותי, נעלם לא פעם והתקשה להשתלב ואת הפלייאוף סיים עם 2.8 נק', 2.2 ריב' ו-0.4 חס'. משחק השיא שלו היה בחצי גמר גביע המדינה, בו רשם 18 נק' ב-14 דקות מול מכבי ת"א.

רות'בארט השייך לסגל נבחרת ישראל יחד עם יוני ניר, שאף הוא חתם לאחרונה במכבי חיפה, הינו חייל בצה"ל ואמור להשתחרר מהשירות בתחילת אפריל 2011.

הבעלים של חיפה, ג'ף רוזן, התלהב מההחתמה: "רות'ברט הוא פוטנציאל ענק, תרתי משמע, מסוג השחקנים המהווים אתגר לבעלים ולצוות המקצועי. הוא כבר הוכיח בעבר שיש לו יכולות כדורסל מצוינות ולא רק גובה ואני מקווה שאצלנו במכבי חיפה עם השקעה נכונה הוא יעשה את הקפיצה שכולם בישראל מקווים שיעשה".






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();